mytaxi chce zmienić rynek taxi w Trójmieście

Opublikowano: 11 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Dziś w Trójmieście działalność rozpoczęło mytaxi, aplikacja do zamawiania taksówek. Do dyspozycji pasażerów czeka w pierwszym okresie 200 kierowców.

Trójmiejski rynek taxi jest bardzo skomplikowany z punktu widzenia podróżującego. Pierwszy problem to strefy między Gdynią, Sopotem i Gdańskiem, które znacznie zwiększają koszt przejazdu. Drugim problemem jest to, że taksówki z jednego miasta nie mogą się zatrzymywać na postojach w pozostałych miastach. Czy tę skomplikowaną sytuację jest w stanie rozwiązać mytaxi? Przedstawiciele mytaxi twierdzą, że tak i proponują przede wszystkim jedną strefę taryfową w całym Trójmieście oraz dostępność samochodów we wszystkich miastach.

Dodatkowo od dziś do końca czerwca wszystkie kursy bezgotówkowe w Trójmieście będą realizowane z rabatem w wysokości 50 proc.

mytaxi_Trójmiasto_2

W ciągu kilku miesięcy przygotowań do startu, udało nam się zbudować w Trójmieście flotę blisko dwustu taksówek, co łącznie daje nam już prawie 2 000 kierowców współpracujących z mytaxi w Polsce. Chcemy, aby ta liczba systematycznie rosła, dlatego też oferujemy kierowcom preferencyjne warunki przystąpienia, m.in. zwolnienie z prowizji przez najbliższe pół roku i wysokie premie za aktywność – powiedział Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce.

Bardzo istotny dla mytaxi jest klient biznesowy, któremu firma oferuje przejazdy bezgotówkowe rozliczane w cyklu miesięcznym wraz ze szczegółowym raportowaniem, dodatkowo udostępnione są również narzędzia do kontroli kosztów.

mytaxi w Polsce wystartowało w 2012 i dostępne jest w Warszawie, Krakowie oraz od dziś w Trójmieście. Na świecie firma obecna jest w sześciu krajach, niebawem pojawią się dwa kolejne – Węgry i Szwecja.

Sylwester Kozakmytaxi chce zmienić rynek taxi w Trójmieście

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.