Programy lojalnościowe to popularna praktyka stosowana w celu pozyskania i zatrzymania klientów. Zachęcenie ich do robienia zakupów lub korzystania z usług w firmie nie należy do prostych. Program musi być wygodny, a nagrody dopasowane do oczekiwań. Warto przeanalizować potrzeby swoich klientów, by móc stworzyć ofertę, obok której nie przejdą obojętnie.
Łatwa rejestracja
Klientom zawsze się spieszy. Na zapytanie „Czy chciałby Pan/Pani zarejestrować się/założyć kartę?”, „Czy zbiera Pan/Pani punkty/naklejki?” wiele osób odpowiada, że nie, nie ma czasu, ma dużo na głowie. Łatwa rejestracja to klucz do zachęcenia ich do poznania programu, a następnie do skorzystania z niego. ZenCard oferuje możliwość dołączenia do programu wyłącznie poprzez podanie swojego numeru telefonu oraz potwierdzenie akceptacji regulaminu programu. W ten sposób rabaty naliczane są automatycznie w czasie bieżącym.
Wygodne narzędzia
Konieczność posiadania folderów do pieczątek, zbierania naklejek, które często się gubią lub aplikacji na telefonie, która zacina się lub nie obsługuje programów we wszystkich sklepach jest dla klientów zniechęcające. Rozwiązaniem jest program lojalnościowy, z którego korzystać można za pomocą terminali płatniczych. Klienci są rozpoznawani podczas płacenia kartą, dzięki czemu punkty są naliczane lub przy płaceniu gotówką podają swój numer telefonu. Dzięki temu nie muszą posiadać kilku kart lojalnościowych w portfelu. To również niebywała zaleta dla firmy, która oszczędza na specjalnym sprzęcie do odczytywania kodów ze smartfonów czy drukowaniu folderów i naklejek. Takie rozwiązanie umożliwia również dokładniejsze informacje na temat zachowań klientów.
Program to nie wszystko, liczy się nagroda
Program lojalnościowy musi być atrakcyjny pod względem korzyści dla klienta. Jeśli prezent jest interesujący, rodzaj programu nie ma aż tak dużego znaczenia. Istotne tylko, by nagroda była adekwatna do trudu, jaki został włożony podczas brania udziału w programie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.