Programy lojalnościowe to popularna praktyka stosowana w celu pozyskania i zatrzymania klientów. Zachęcenie ich do robienia zakupów lub korzystania z usług w firmie nie należy do prostych. Program musi być wygodny, a nagrody dopasowane do oczekiwań. Warto przeanalizować potrzeby swoich klientów, by móc stworzyć ofertę, obok której nie przejdą obojętnie.

Łatwa rejestracja
Klientom zawsze się spieszy. Na zapytanie „Czy chciałby Pan/Pani zarejestrować się/założyć kartę?”, „Czy zbiera Pan/Pani punkty/naklejki?” wiele osób odpowiada, że nie, nie ma czasu, ma dużo na głowie. Łatwa rejestracja to klucz do zachęcenia ich do poznania programu, a następnie do skorzystania z niego. ZenCard oferuje możliwość dołączenia do programu wyłącznie poprzez podanie swojego numeru telefonu oraz potwierdzenie akceptacji regulaminu programu. W ten sposób rabaty naliczane są automatycznie w czasie bieżącym.
Wygodne narzędzia
Konieczność posiadania folderów do pieczątek, zbierania naklejek, które często się gubią lub aplikacji na telefonie, która zacina się lub nie obsługuje programów we wszystkich sklepach jest dla klientów zniechęcające. Rozwiązaniem jest program lojalnościowy, z którego korzystać można za pomocą terminali płatniczych. Klienci są rozpoznawani podczas płacenia kartą, dzięki czemu punkty są naliczane lub przy płaceniu gotówką podają swój numer telefonu. Dzięki temu nie muszą posiadać kilku kart lojalnościowych w portfelu. To również niebywała zaleta dla firmy, która oszczędza na specjalnym sprzęcie do odczytywania kodów ze smartfonów czy drukowaniu folderów i naklejek. Takie rozwiązanie umożliwia również dokładniejsze informacje na temat zachowań klientów.
Program to nie wszystko, liczy się nagroda
Program lojalnościowy musi być atrakcyjny pod względem korzyści dla klienta. Jeśli prezent jest interesujący, rodzaj programu nie ma aż tak dużego znaczenia. Istotne tylko, by nagroda była adekwatna do trudu, jaki został włożony podczas brania udziału w programie.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.