Programy lojalnościowe to popularna praktyka stosowana w celu pozyskania i zatrzymania klientów. Zachęcenie ich do robienia zakupów lub korzystania z usług w firmie nie należy do prostych. Program musi być wygodny, a nagrody dopasowane do oczekiwań. Warto przeanalizować potrzeby swoich klientów, by móc stworzyć ofertę, obok której nie przejdą obojętnie.

Łatwa rejestracja
Klientom zawsze się spieszy. Na zapytanie „Czy chciałby Pan/Pani zarejestrować się/założyć kartę?”, „Czy zbiera Pan/Pani punkty/naklejki?” wiele osób odpowiada, że nie, nie ma czasu, ma dużo na głowie. Łatwa rejestracja to klucz do zachęcenia ich do poznania programu, a następnie do skorzystania z niego. ZenCard oferuje możliwość dołączenia do programu wyłącznie poprzez podanie swojego numeru telefonu oraz potwierdzenie akceptacji regulaminu programu. W ten sposób rabaty naliczane są automatycznie w czasie bieżącym.
Wygodne narzędzia
Konieczność posiadania folderów do pieczątek, zbierania naklejek, które często się gubią lub aplikacji na telefonie, która zacina się lub nie obsługuje programów we wszystkich sklepach jest dla klientów zniechęcające. Rozwiązaniem jest program lojalnościowy, z którego korzystać można za pomocą terminali płatniczych. Klienci są rozpoznawani podczas płacenia kartą, dzięki czemu punkty są naliczane lub przy płaceniu gotówką podają swój numer telefonu. Dzięki temu nie muszą posiadać kilku kart lojalnościowych w portfelu. To również niebywała zaleta dla firmy, która oszczędza na specjalnym sprzęcie do odczytywania kodów ze smartfonów czy drukowaniu folderów i naklejek. Takie rozwiązanie umożliwia również dokładniejsze informacje na temat zachowań klientów.
Program to nie wszystko, liczy się nagroda
Program lojalnościowy musi być atrakcyjny pod względem korzyści dla klienta. Jeśli prezent jest interesujący, rodzaj programu nie ma aż tak dużego znaczenia. Istotne tylko, by nagroda była adekwatna do trudu, jaki został włożony podczas brania udziału w programie.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.