Na rynku reklamy kontekstowej zadebiutował nowy gracz – context.ad

Opublikowano: 16 stycznia 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Od stycznia na rynku reklamowym pojawiła się spółka Context Ad Network. Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN.

context-adNasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej jest miejsce na kolejnego gracza. Context.ad od początku swojej działalności oferować będzie szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę – powiedział Emil Sobkowicz CEO nowej spółki.

Sieć będzie skupiać przede wszystkim serwisu z grupy „premium” i obejmie zasięgiem przede wszystkim serwisy z sieci Online Advertising Network. context.ad uzupełni pozostałe obszary w których działa sieć – premium.ad (sieć reklamowa display typu premium), business.ad (biznesowa sieć reklamowa), reach.ad (zasięgowa sieć reklamowa), mobi.ad (kompleksowe rozwiązania z zakresu mobile).

Sylwester KozakNa rynku reklamy kontekstowej zadebiutował nowy gracz – context.ad

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.