Inkubator Przedsiębiorczości Media 3.0 rozpoczął nabór wniosków on line do projektu. Jego celem jest finansowe i merytoryczne wsparcie pomysłowych i energicznych ludzi w tworzeniu innowacyjnych i często przełomowych technologii w szczególności animacji i grafiki 3D, internetu, e-learningu, technologii mobilnych i telekomunikacji.
Wnioski on-line można składać za pośrednictwem strony www.milionnastart.pl do dnia 31 marca 2010 roku. Spośród nadesłanych wniosków Komitet Inwestycyjny wyłoni 75 najlepszych pomysłów. Ich autorzy przejdą kolejną, bezpośrednią fazę selekcji która pozwoli wyłonić 30 pomysłów dla których zostanie opracowane studium wykonalności. Ostatecznie na wsparcie finansowe przy realizacji innowacyjnych projektów może liczyć 12 pomysłodawców. Wkład kapitałowy może wynieść nawet 200 tys. EURO.
Jednocześnie rozpoczyna się kampania informacyjna która ma na celu dotarcie do potencjalnych beneficjentów projektu. Działania skierowane są do trzech głównych grup: studentów, pracowników naukowych oraz ludzi pracujący w korporacjach.
Mamy nadzieje, że uda nam się zachęcić pracowników korporacji do prowadzenia własnego biznesu. Nasz projekt może pomóc im w realizacji, często rewolucyjnych i przełomowych technologicznie pomysłów, które nie mają zbyt wielkiej szansy na wdrożenie w strukturach organizacyjnych korporacji. Liczymy też na to, że od nich będą pochodzić najbardziej dojrzałe biznesowo pomysły – mówi Kinga Pawłowska, Dyrektor projektu Inkubator przedsiębiorczości Media 3.0
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z EFRR w ramach PO IG oraz budżetu państwa, Priorytet 3 – Kapitał dla innowacji, Działanie 3.1- Inicjowanie działalności innowacyjnej. Łączny budżet projektu to około 15 mln PLN. Koordynatorem projektu Media 3.0 jest Park Technologiczny – Miasteczko Multimedialne sp. z o.o., który powstał w 2006 roku w Nowym Sączu. (www.miasteczkomultimedialne.pl). Partnerami projektu są PKPP Lewiatan, Multiklaster, AIP oraz ICM.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.