Nadchodzi TechCamp #3

Opublikowano: 1 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zaproszeni goście zostawiają krawaty w biurze, by w nieformalnych okolicznościach podzielić się swą wiedzą. Wszystko przy pizzy, piwie i całkowicie za darmo.

Nadchodzi TechCamp #3 1Tym razem pod lupą uczestników znajdzie się rynek technologii mobilnych. 14 marca w klubie Lizard King odbędzie się trzeci odcinek TechCampu.

TechCamp rozpocznie się o 18.30. Na scenę wkroczy wtedy ewangelista Microsoft –  Bartłomiej Zass, który nakreśli zgromadzonym na sali możliwości, jakie roztacza przed programistami kolejna wersja mobilnej platformy Windows Phone. Ekspert w czasie prelekcji zajmie się wyjaśnieniem filarów systemu – od interfejsu użytkownika, przez sposoby monetyzacji, aż do podstaw programowania.

O tym, jak telefony dogoniły pecety, opowie z kolei Michał Zając, związany z firmą DreamCommerce autoryzowany szkoleniowiec Zend oraz technologii webowych w Compendium.

Zaopatrzeni w techniczną wiedzę uczestnicy dostaną następnie odpowiedź na jedno z bardziej nurtujących pytań – ile tak naprawdę można zarobić w branży mobile. O modelach biznesowych i potencjale rynku dowiedzą się od Anny Godek-Biniasz z iPlacement.

Na koniec przegląd najciekawszych aplikacji mobilnych ostatnich lat zrobią studenci Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

Po przetrawieniu wszystkich wiadomości, uczestnicy TechCampu zostaną zaproszeni do dyskusji z prelegentami na temat przyszłości Windows Phone.

Rejestracja na TechCamp jest bezpłatna i odbywa się przez formularz na stronie www.techcamp3.evenea.pl. Pizzę dla wszystkich i piwo dla najbardziej aktywnych, gwarantuje firma Dontpay. Na wydarzenie zaprasza organizator – Akademia Empathy oraz partnerzy, a wśród nich m.in. redakcja e-biznes.pl.

Dawid ZarazińskiNadchodzi TechCamp #3

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.