Nagroda dla identyfikacji wizualnej Domo

Opublikowano: 4 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Mamastudio została nagrodzona brązem w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 w kategorii Design za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla telewizji Domo. Gala wręczenia nagród odbyła się 29 kwietnia 2009. Złota ani srebra w tej kategorii nie przyznano.
„Logotyp Domo jest bardzo nośny i plastyczny – z dużą przyjemnością oparliśmy na nim całą kampanię wprowadzającą Domo na rynek. Nie ukrywamy, że jesteśmy dumni z tej identyfikacji. Nie jest to pierwszy projekt logotypu realizowanego przez Mamastudio dla telewizji, ale pierwszy dla spółki Canal+ Cyfrowy” – mówi Magdalena Ponagajbo, dyrektor artystyczny Mamastudio.

W zakresie identyfikacji wizualnej Mamastudio zastosowało nieszablonowe, nowatorskie rozwiązania. Logotyp poprzez swoją modularną budowę wykorzystującą kolorowe klocki sugeruje kreatywność i odzwierciedla różnorodność tematyczną kanału. Nawiązuje jednocześnie do budowania i komponowania. Oprócz wersji podstawowej, znak marki Domo występuje w różnych wersjach kolorystycznych, co pozwala na twórcze korzystanie z identyfikacji.
Mamastudio to firma designerska, wyspecjalizowana w brandingu. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych marek, rebrandingiem i opracowywaniem tzw. manuali (ksiąg identyfikacji marek).

www.domo.pl

Hanna LaskowskaNagroda dla identyfikacji wizualnej Domo

Podziel się!

O autorze

hania