Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą! – to hasło pierwszej akcji promocyjnej zorganizowanej przez ten portal. Na uczestników czekają nagrody.
Portal społecznościowy Biznes-Klasa.pl działa od trzech miesięcy. Powstał po to, aby ułatwić osobom i firmom kontakty biznesowe. Chodzi w nim nie tylko o odnalezienie kolegów z innych firm, ale przede wszystkim o nawiązywanie nowych, perspektywicznych kontaktów. Główne hasło portalu to „Po znajomości – zawsze łatwiej”.
„Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą” – to akcja skierowana do wszystkich użytkowników portalu. Promuje głównie tych, którzy aktywnie korzystają z narzędzi udostępnianych na profilach osób i firm. Jak wygrać? Wystarczy zbierać promocyjne punkty, czyli e-lary. Można je zdobywać m.in. za zapraszanie nowych znajomych, wysyłanie próśb o opinie, organizowanie spotkań i tworzenie profili firm. E-lary należą się także za umieszczanie artykułów i wpisów o wydarzeniach oraz wysyłanie zapytań do znajomych.
Jeśli użytkownik zbierze odpowiednią liczbę e-larów, ma prawo do jednej z nagród. Na laureatów czekają m.in. Kaspersky Anti-Virus Mobile, konta na serwerze hostingowym na strony internetowe, skrzynki e-mail i bazy danych, książki dotyczące negocjacji i coachingu oraz pakiety 2 tysięcy wyświetleń bannerów reklamowych. Fundatorami nagród są: szu.pl, Banner2Business, Marken oraz Rebis. To pierwsze konkursowe nagrody – w czasie trwania akcji pojawią się kolejne. Akcja „Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą” będzie trwała do końca tego roku.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.