Jak powszechnie wiadomo, internet stał się w obecnych czasach głównym źródłem informacji. Jeżeli pomyślimy o zakupie czegokolwiek, jak np. mebli, lustra, telewizora, samochodu czy też telefonu, zawsze wcześniej czytamy na ten temat w internecie. Coraz częściej też dokonujemy wszelakich zakupów za pomocą internetu. Stało się to nie tylko bardzo popularne, ale również wygodne, gdyż bez wychodzenia z domu, możemy wyposażyć cały dom, czy nawet zrobić zakupy spożywcze.
Najważniejsze są jednak dobre recenzje na stronach internetowych. Nie tylko dają nam one obraz tego, jak np. dany sprzęt funkcjonuje czy też jakie ma parametry, ale również mamy możliwość zapoznania się z ogólną opinią innych ludzi, którzy stali się nabywcami produktu.
Firma searchvisibility.com jest firmą powstałą dwa lata temu. Jeśli chodzi o rynek, jest to stosunkowo młoda firma, jednakże cechuje ją głównie to, że ludzie tam pracujący mają ponad dziesięcioletnie doświadczenie w swoich dziedzinach, takich jak SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych, marketing czy też Public Relations. Współpracowała z takimi branżami jak branża ubezpieczeniowa czy też farmaceutyczna. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii dostarczyli swoim klientom wzrostu ilości konwersji od 70% do nawet 300%. Wszystko to dzięki odpowiednio zastosowanemu marketingowi internetowemu.
Czasami, zdarzało się, że dużym udziałem tego sukcesu była całkowita przebudowa strony, jaką do tej pory posiadali. Często wiele firm nie zwraca uwagi na to, że na ich stronie nie pojawiła się dawno żadna nowa informacja, a ich dotychczasowy design jest nieco przestarzały. Nie wzbudza to ani zainteresowania ani pozytywnego odpierania firmy przez potencjalnych klientów, na czym wiele firm traci, a mimo to nie zdaje sobie kompletnie sprawy z zaistniałej sytuacji.
Na stronie searchvisibility.com możemy znaleźć takie narzędzie, dzięki któremu można szybko i sprawnie zweryfikować widoczność w sieci dla dowolnej strony. Jest to produkt autorstwa tejże firmy. Szalenie ważną kwestią jest to, aby nasza firma była widoczna, gdy wpiszemy daną frazę w wyszukiwarkę, pojawiła się jako jedna z pierwszych pozycji, wyświetlających się wysoko na górze. Każdy doskonale wie, że gdy poszukujemy konkretnej rzeczy, po wyszukaniu jej w sieci, sprawdzamy tylko pierwsze wyniki wyszukiwania. Pozycje znajdujące się nisko – nie wzbudzają specjalnego zainteresowania.
Ważne jest także, aby odnośnie danego produktu na stronach internetowych znajdowało się jak najwięcej różnego rodzaju treści czy też artykułów. Warto zamieszczać informacje tego typu na blogach i serwisach, przy czym dokładnie opisywać konkretny przedmiot, aby każdy potencjalny klient czy też użytkownik wiedział, że są to prawdziwe i obiektywne informacje. Poza tym jeden zadowolony klient zawsze wróci i przyprowadzi ze sobą innych zainteresowanych.
Jak zapewne każdy wie, informacje zamieszczane w internecie pozostają tam przez naprawdę długie lata, a co się z tym wiąże, nawet po naprawdę długim czasie płyną z niego korzyści. Trzeba więc dbać o to, aby informacji na temat naszej firmy czy też naszego produktu było zamieszczonych jak najwięcej. Nierzadko, jeden dobry artykuł może zdziałać dużo więcej i odnieść większy sukces, niż najlepsza, standardowa reklama, do której większość ludzi jest uprzedzona i niejednokrotnie wcale nie zwraca na nią uwagi.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.