Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Publikacja jest bezpłatna.
Przy ebooku pracowało czterech autorów – dr Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik. Dodatkowo, jako zewnętrzni eksperci wypowiadają się przedstawiciele partnerów i patronów medialnych – w sumie można przeczytać aż 16 wypowiedzi, w tym także redaktora naczelnego e-biznes.pl.
Jest to pierwsze tak szerokie opracowanie na polskim rynku, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.
Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. Zależało nam na przekazaniu samej esencji – udostępnieniu marketerom swego rodzaju przewodnika, który pomoże im skutecznie dobrać programy i aplikacje do swoich potrzeb – powiedział dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów ebooka.
Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój adres e-mail. Partnerami publikacji są: Brand24, Sentione, NapoleonCat, Content Stream, mini CRM, Muse, Knowledge Hub, Semahead, Socjomania, Takaoto. Patroni medialni to: Marketer+, Mediarun.com, Marketinglink.pl, Newsline.pl, PortalMedialny.pl, MamStartup.pl, Marketing-news.pl, SocialPress.pl, Brief, NF.pl, AdMonkey.pl, E-biznes.pl, NowyMarketing.pl i SprawnyMarketing.pl.
Za działania PR odpowiada agencja Juicy Relations.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.