Nasza Klasa redukuje przychody z reklam

Opublikowano: 23 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Nowa strategia spółki Nasza Klasa, właściciela serwisu społecznościowego NK.pl, będzie wprowadzana od początku przyszłego roku i zakłada redukcję przychodów z reklam przy jednoczesnym zwiększeniu znaczeniu płatności od użytkowników za gry i aplikacje.

nk logoW związku ze zmianami zakres usług marketingowych takich jak reklama czy badania zostanie zredukowany. Wszystkie zobowiązania dotyczące zaplanowanych kampanii zostaną zrealizowane.

W ostatnim czasie z serwisu korzystało miesięcznie 8,5 mln realnych użytkowników (źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2013).

Sylwester KozakNasza Klasa redukuje przychody z reklam

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.