Nazwa.pl rusza z promocją usług – z pomocą przychodzi Dr John Quest

Nazwa.pl rozpoczyna nową kampanię promocyjną pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”. Specjalnie na jej potrzeby został stworzony brand hero, Dr John Quest.

Koncepcja kampanii oparta jest o postać Dr Johna Questa, asystenta i doradcy nazwa.pl, którego misją jest dopasowanie rozwiązań do potrzeb każdego klienta.

nazwa (1)

Nowa kampania ma na celu odświeżenie wizerunku marki nazwa.pl i pokazanie potencjalnym klientom naszych nowych lub świeżo ulepszonych produktów i usług w ofercie nazwa.pl. Oparcie koncepcji o nowego brand hero i dostosowana do tego kreacja mają przybliżyć odbiorcom ogromne możliwości na zaistnienie w internecie. Dr John Quest proponuje odbiorcy różne rozwiązania produktowe zarówno dla użytkowników zaawansowanych i bardzo wymagających jak i dla tych dopiero rozpoczynających swoją działalność w sieci – powiedziała Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl.

Kreacje reklamowe pojawią się głównie serwisach zasięgowych, m.in. w wp.pl, Onet, Interia.pl czy Money.pl. Kampania będzie prowadzona poza internetem – kreacja będzie eksponowana na ponad 200 citylightach w całej Polsce, w największych galeriach handlowych w kraju w formie reklamy video oraz na ekranach w warszawskim metrze. Za zakup mediów odpowiada Value Media.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top