nazwa.pl z nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży

nazwa.pl ma nowego dyrektora Działu Marketingu i Sprzedaży. Jest nim Krzysztof Jagliński, dotychczas związany z ING Bankiem Śląskim. Wcześniej Jagliński był związany między innymi z MySpace i Onet.pl. Prawie dekadę temu stał już na czele działu marketingu nazwa.pl, obecna współpraca jest więc powrotem do źródeł.

Stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży jest nowe w strukturze firmy, powstało w skutek zmiany strategii zarządzania – mówi Tomasz Żyła – Prezes Zarządu nazwa.pl. Cieszę się, że obejmie je właśnie Krzysztof, który z jednej strony miał już okazję poznać firmę a z drugiej – zdobył wiele cennych doświadczeń, dzięki którym z pewnością wniesie powiew świeżości.
Krzysztof Jagliński jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej i sprzedaży, a także wprowadzenie na rynek nowych, innowacyjnych produktów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top