Sklep internetowy NEO24.PL zajął trzecie miejsce w kategorii „Internetowe mega sklepy” w raporcie „Jakość Obsługi 2008”. To trzecie, obok rankingu Wprost i Money.pl oraz Złotego Lauru Konsumenta 2008, wyróżnienie działań marki w roku ubiegłym.
W programie „Jakość Obsługi”, przygotowanym przez Vision SecretClient, 12 tys. konsumentów wskazało zwycięzców pogrupowanych w 20 branż i przeszło 200 kategorii. Raport wyłania liderów jakości obsługi w Polsce i w poszczególnych branżach.
Firmy oceniano na podstawie wielu kryteriów. Nota ostateczna zależała od wiedzy i kompetencji personelu; jego zachowania i wyglądu; oferty, ceny, asortymentu firmy; organizacji i czasu obsługi; wyglądu miejsca obsługi.
NEO24.PL, dzięki wysokiej ocenie klientów, znalazł się wśród marek najbardziej rozpoznawanych na rodzimym rynku e-commerce. W zestawieniu ogólnym TOP100 wskaźnik jakości obsługi w sklepie klienci ocenili na +3,80 (w skali -5 do +5, bez oceny neutralnej, zerowej), co dało wynik na poziomie o ponad 80 proc. wyższym niż średnia (poziomu obsługi) dla branży dużych sklepów internetowych.
– Ocena przyznana przez klientów jest dla nas dużym wyróżnieniem, na które pracował cały zespół NEO24.PL – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Mamy jednak na uwadze fakt, że raport powstał też po to, by firmy zyskały jednoznaczną informację, o tym, jakie elementy w ich relacjach z klientem warto rozwijać i modyfikować. W NEO24.PL rozumiemy potrzebę stałego podnoszenia standardów obsługi Klienta, a przyznana nagroda utwierdza nas co do słuszności podjętych działań.
Raport do pobrania : tutaj
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.