Netsprint wprowadza nową formę reklamy skierowaną do eCommerce

Opublikowano: 27 października 2014. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: , ,

W ramach usługi Adkontekst eCommerce uzyskujemy możliwość emisji spersonalizowanych reklam wyświetlanych użytkownikom, którzy już odwiedzili wybrany sklep internetowy.

Reklamy eCommerce w sieci Adkontekst rozliczane są w modelu CPC – reklamodawca w Adkontekst płaci, kiedy użytkownik kliknie w jego reklamę.

mydeal_elementy_reklamy

W oparciu o takie informacje jak liczba odsłon wykonanych przez internautę w danym sklepie, historia oglądanych produktów, etap procesu zakupowego, a także data ostatniej wizyty w sklepie, algorytm rekomendacji automatycznie wspiera podejmowanie decyzji o emisji odpowiednich reklam do odpowiednich użytkowników.

Odpowiadając na główne potrzeby reklamodawców z branży eCommerce, przygotowaliśmy produkt reklamowy, który dzięki połączeniu retargetingu i technologii dynamicznego serwowania reklam skutecznie stymuluje wzrost sprzedaży w sklepach internetowych naszych reklamodawców. Przy realizacji kampanii Adkontekst eCommerce bierzemy na siebie cały proces planowania marketingowego, począwszy od analizy transakcyjnej naszego klienta, poprzez zbudowanie kreacji reklamowych, pomoc w oskryptowaniu serwisu, aż po wybór skutecznej strategii rekomendacji i optymalizację działań reklamowych – powiedział Łukasz Duda, Chief Revenue Officer w Netsprint.

Emisja reklamy odbywa się na serwisach należących do sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst, docierającej do 18 milionów polskich internautów, m.in. WP, Onet, Gazeta.pl. Interia, NK, serwisach należących do Polskapresse i Mediów Regionalnych.

Sylwester KozakNetsprint wprowadza nową formę reklamy skierowaną do eCommerce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.