Pieczątka jest jednym z produktów niezbędnych każdej firmie. Pieczątka pieczątce jednak nierówna – poszczególne mogą mieć różne zastosowania. Jakie?
Na każdej pieczątce znajduje się pula danych. Gdy mowa o pieczątce firmowej, to musi ona zawierać m.in. takie dane, jak: nazwa firmy, imię i nazwisko przedsiębiorcy, adres firmy czy dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres mailowy). Ponieważ jednak potrzeby osób nabywających pieczątki są różne, to na rynku są dostępne pieczątki o nietypowej ilości wierszy, które można zapełnić dowolną treścią. Przykładem takich pieczątek są oferowane przez firmę Modico.
Jako nośnik danych do faktury
Informacje umieszczane na wizytówkach często są tak dobierane, by umożliwiły wystawienie faktury. Problem jednak z wizytówkami jest taki, że łatwo je zgubić. Co więcej, kartonowe prostokąciki szybko mogą skończyć się w portfelu czy wizytowniku. Z taką sytuacją mógł spotkać się każdy przedsiębiorca samodzielnie dbający o dowóz produktów z hurtowni. Pieczątki z danymi do faktury mogą skutecznie wyeliminować konieczność cyklicznego zamawiania wizytówek.
Pieczątka przyda się do archiwizacji dokumentów
W firmie nie może zabraknąć segregatorów i teczek, za pomocą których można szybko posegregować dokumenty. Trzeba jednak pamiętać, że również pieczątka może być wykorzystana przy archiwizowaniu danych. W tym celu sprawdzą się m.in. pieczątki szkieletowe lub datowniki. Efektem użycia pieczątki do archiwizacji dokumentów jest możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, które trzeba byłoby wydać np. na przekładki do segregatorów.
Gdy firma ma wiele sprzętów i mebli biurowych
Nie każda firma posiada tylko siedzibę. Zdarza się, że rozwój przedsiębiorstwa jest tak dynamiczny, że w różnych miastach tworzy się oddziały. By pieniądze przeznaczone na sprzęt elektroniczny czy meble biurowe były wydawane racjonalnie, dobrze odpowiednio wcześniej pomyśleć o oznaczeniu zakupionych produktów. I w takiej sytuacji przydadzą się pieczątki. W odróżnieniu od pozostałych dostępnych na rynku muszą być jednak tak wykonane, by mogły być wykorzystywane na nietypowych powierzchniach, np. drewnie czy plastiku.
Pieczątka idealna do… materiałów reklamowych
Reklama jest nieoceniona – wie o tym każdy przedsiębiorca. Nie każdy jednak sklep może pozwolić sobie na zamówienie materiałów reklamowych, np. papierowych toreb (które będą klientom wręczane zamiast tradycyjnych reklamówek) czy kart upominkowych. Duże pieczątki z odpowiednią treścią można z powodzeniem wykorzystać do nanoszenia nadruków reklamowych na poszczególne produkty. Takie rozwiązanie jest też tańsze.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.