Pieczątka jest jednym z produktów niezbędnych każdej firmie. Pieczątka pieczątce jednak nierówna – poszczególne mogą mieć różne zastosowania. Jakie?
Na każdej pieczątce znajduje się pula danych. Gdy mowa o pieczątce firmowej, to musi ona zawierać m.in. takie dane, jak: nazwa firmy, imię i nazwisko przedsiębiorcy, adres firmy czy dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres mailowy). Ponieważ jednak potrzeby osób nabywających pieczątki są różne, to na rynku są dostępne pieczątki o nietypowej ilości wierszy, które można zapełnić dowolną treścią. Przykładem takich pieczątek są oferowane przez firmę Modico.
Jako nośnik danych do faktury
Informacje umieszczane na wizytówkach często są tak dobierane, by umożliwiły wystawienie faktury. Problem jednak z wizytówkami jest taki, że łatwo je zgubić. Co więcej, kartonowe prostokąciki szybko mogą skończyć się w portfelu czy wizytowniku. Z taką sytuacją mógł spotkać się każdy przedsiębiorca samodzielnie dbający o dowóz produktów z hurtowni. Pieczątki z danymi do faktury mogą skutecznie wyeliminować konieczność cyklicznego zamawiania wizytówek.
Pieczątka przyda się do archiwizacji dokumentów
W firmie nie może zabraknąć segregatorów i teczek, za pomocą których można szybko posegregować dokumenty. Trzeba jednak pamiętać, że również pieczątka może być wykorzystana przy archiwizowaniu danych. W tym celu sprawdzą się m.in. pieczątki szkieletowe lub datowniki. Efektem użycia pieczątki do archiwizacji dokumentów jest możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, które trzeba byłoby wydać np. na przekładki do segregatorów.
Gdy firma ma wiele sprzętów i mebli biurowych
Nie każda firma posiada tylko siedzibę. Zdarza się, że rozwój przedsiębiorstwa jest tak dynamiczny, że w różnych miastach tworzy się oddziały. By pieniądze przeznaczone na sprzęt elektroniczny czy meble biurowe były wydawane racjonalnie, dobrze odpowiednio wcześniej pomyśleć o oznaczeniu zakupionych produktów. I w takiej sytuacji przydadzą się pieczątki. W odróżnieniu od pozostałych dostępnych na rynku muszą być jednak tak wykonane, by mogły być wykorzystywane na nietypowych powierzchniach, np. drewnie czy plastiku.
Pieczątka idealna do… materiałów reklamowych
Reklama jest nieoceniona – wie o tym każdy przedsiębiorca. Nie każdy jednak sklep może pozwolić sobie na zamówienie materiałów reklamowych, np. papierowych toreb (które będą klientom wręczane zamiast tradycyjnych reklamówek) czy kart upominkowych. Duże pieczątki z odpowiednią treścią można z powodzeniem wykorzystać do nanoszenia nadruków reklamowych na poszczególne produkty. Takie rozwiązanie jest też tańsze.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.