Grupa Nokaut – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – rozszerza zasięg działania o urządzenia mobilne.
Już teraz dostępna jest pierwsza aplikacja, czyli Nokaut Skaner. Mogą z niej skorzystać użytkownicy smartfonów opartych o systemy iOS i Android. Jednak to dopiero pierwszy krok. Dzięki kolejnym aplikacjom, baza użytkowników Nokaut.pl może zwiększyć się o miliony osób już teraz korzystających ze smartfonów i tabletów. Planowana kwota inwestycji w mobilny kanał dystrybucji, finansowanej ze środków pozyskanych z emisji Akcji Serii C, wynosi około 4-5 mln zł.
Usługi typu m-commerce to bez wątpienia rynek o dużej perspektywie wzrostu – przykładowo płatności mobilne na eBay w 2011 roku przekroczą 3 mld USD, w porównaniu do 750 mln USD w 2010 roku. Rozwiązania mobilne mają ogromny potencjał i mogą docelowo stać się dużo większym kanałem zakupów internetowych niż tradycyjnie pojmowany internet.
„Jesteśmy świadkiem mobilnej rewolucji na świecie, a popularność m-usług rośnie dużo szybciej niż internetu na początku poprzedniej dekady. Dlatego wykorzystanie kanału mobilnego traktujemy jako jeden z strategicznych celów biznesowych. Jednym z naszych priorytetów jest uzyskanie pozycji niekwestionowanego lidera w obszarze usług m-commerce w Polsce” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
Aplikacje udostępnione już przez Grupę Nokaut na urządzenia mobilne umożliwiają:
• Porównywanie cen produktów w wielu sklepach
• Wyszukiwanie produktów dzięki skanowaniu kodów kreskowych
• Sprawdzenie oferty najtańszych sklepów w okolicy
• Dostęp do ocen i opinii internautów
Aplikacja Nokaut Skaner znajduje się obecnie wśród 10 najczęściej instalowanych darmowych aplikacji w polskim App Store, wyprzedzając aplikacje swoich największych konkurentów – Allegro i Ceneo.pl.
”
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.