Od poniedziałku 5. września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa nazwa.pl promująca strony WWW oraz nowy wizerunek marki.
To nie koniec zmian w nazwa.pl – w kampanii została również zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna. Nowy, lżejszy krój czcionki w odświeżonym logo symbolizuje dynamikę, otwarcie na zmiany. Poprzednia identyfikacja obowiązywała od 2003 roku i nadszedł czas na zmiany – mówi Tomasz Żyła, prezes zarządu – to tylko czubek góry lodowej.
W przesłanej informacji prasowej nazwa.pl wyjaśnia:
Bohaterami kampanii prowadzonej w duchu mitologicznym jest trójka bogów: Serwerus, Domena i Strona oraz jeden śmiertelnik – uosobienie klienta, przedsiębiorcy który znajduje się pod troskliwą opieką bóstw.
Główna bohaterka kampanii, Strona WWW to wirtualna bogini o wielu twarzach i adresach. Miliony użytkowników sieci obserwują ją codziennie w oknie przeglądarki internetowej. Towarzyszący jej Serwerus to bóstwo… pojemne. Z ogromnym apetytem na życie i dane. Jest strażnikiem plików – czuwa nad ich bezpieczeństwem. Domena to drapieżna i piękna bogini, uwodząca internautów jednym spojrzeniem. Domena jest Panią Internetu, która rządzi wirtualnym światem i jego użytkownikami. Postacie nie zostały powołane do życia tylko na użytek jednej kampanii, będą one obecne dłużej – stanowiąc charakterystyczny, stały element komunikacji firmy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.