Nowa kampania reklamowa Visy

Visa Europe rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej „Visa – żyje się lepiej” wprowadzeniem nowego telewizyjnego spotu reklamowego. Jego fabułę stanowi zwykły dzień z życia człowieka, który płynnie i swobodnie sunie wzdłuż ulicy przemieszczając się pomiędzy punktami sprzedaży, w których używa karty Visa do zakupu rzeczy małych i dużych.

bill_ziewniecie-przy-bankomacieCzłowiekiem tym jest Bill Shannon, performer i artysta tańca ulicznego, który opracował technikę tańca z wykorzystaniem ułatwiających aktywność ruchową kul, zwaną od jego nazwiska „techniką Shannona”. Występy Billa uznane zostały za idealną personifikację pojęcia płynnego ruchu, które jest mocno akcentowane zwłaszcza w angielskiej wersji hasła „Visa – żyje się lepiej”: Life flows better with Visa. (dosł. „życie płynie lepiej z Visa”)

„Z Billem Shannonem zetknęliśmy się w ubiegłym roku – i od razu urzekło nas piękno i płynność ruchów, jakie wykonuje artysta pokonując jednocześnie ograniczenia fizyczne. Byliśmy zafascynowani i zarazem zainspirowani. To, co robi Bill to chwytanie płynnego ruchu na gorąco, doskonale wyobrażające charakter działalności organizacji Visa” – powiedziała Kate Stanners, dyrektor kreatywna w Saatchi & Saatchi.

Kampania, wykorzystująca motyw płynnego ruchu, który występował już w zeszłorocznej reklamie z biegnącym mężczyzną, jest wprowadzana jednocześnie w Polsce, Finlandii, Niemczech, Grecji, Turcji i Wielkiej Brytanii. Reklama została stworzona przez agencję Saatchi & Saatchi, zaś zakup mediów powierzono agencji Mediaedge:cia.

W Polsce spot będzie nadawany w telewizji przez cały marzec w dwóch wersjach: sześćdziesięcio- i trzydziestosekundowej. Spot reklamowy jest emitowany m.in. na antenie TVP, TVN, TVN7, TV4, Polsat, Discovery, Polsat Cafe, Polsat 2, Polsat Sport, ITV a także stacji tematycznych w ramach sieci AtMedia. Kampania będzie obecna także w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, prasa regionalna, prasa kobieca a także prasa motoryzacyjna) oraz w punktach sprzedaży (reklama przy kasie, koszyki i inne nośniki w sieciach Carrefour, Carrefour Express i Kaufland). W prasie pojawią się różne wersje reklamy – wszystkie wykorzystujące motyw wijącej się wstążki, która symbolizuje płynny ruch.

Colin Clarke, wiceprezes Visa Europe ds. zarządzania marką, powiedział: „Jest to już drugi etap naszej kampanii wykorzystującej wątek płynnego ruchu nadającego lepszy bieg życiu – po zeszłorocznym spocie z biegnącym mężczyzną. Uważamy, że obecna reklama, jak również motyw płynnego ruchu będą dalej przyciągać uwagę użytkowników kart do produktów systemu Visa”.

Reżyserem spotu jest Joey Garfield, który wystąpił już w tym samym charakterze przy produkcji wideoklipu muzycznego RJD2 z Billem Shannonem. Tło muzyczne spotu to utwór „Come on Train” Dona Thomasa, zremiksowany przez Iana Partona.

Poniżej reklama (źródło)

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top