BLIK będzie dostępny na platformie jako kolejna metoda płatności – nowa funkcjonalność pojawi się w okresie letniej wyprzedaży na AliExpress.
BLIK oraz AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce, będąca częścią Alibaba Group zacieśniają współpracę. Pozwoli ona użytkownikom płacić BLIKIEM bezpośrednio na platformie podczas finalizacji zamówienia. Nowość pojawia się tuż przez startem letniej wyprzedaży, która rozpoczyna się 10 czerwca na stronie AliExpress oraz w aplikacji mobilnej platformy.
Nasza strategia rozwoju zakłada, że BLIK jest dostępny jako metoda płatności dla swoich użytkowników wszędzie tam, gdzie robią zakupy – dotyczy to polskich oraz międzynarodowych sklepów internetowych. AliExpress to dla nas ważny partner, wierzymy, że użytkownicy BLIKA będą zadowoleni z możliwości płacenia nim bezpośrednio na stronie międzynarodowej platformy zakupowej AliExpress – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
W ciągu ostatnich lat z zainteresowaniem obserwujemy rozwój BLIKA na polskim rynku i wierzymy, że współpraca z AliExpress pozwoli mu stać się europejskim liderem innowacyjnych płatności mobilnych – mówi Gary Topp, Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Szef Międzynarodowych Partnerstw Płatniczych w AliExpress.
Polski rynek staje się coraz ważniejszy dla AliExpress z uwagi na rosnącą popularność zakupów w Internecie. Według danych Gemius, AliExpress stał się najczęściej odwiedzaną platformą zakupową w okresie przedświątecznym 2019 roku. Klienci korzystają głównie z aplikacji mobilnej AliExpress, gdzie obecnie mogą zapłacić BLIKIEM, preferowaną formą płatności. Dla AliExpress to kolejny krok w kierunku wzmacniania pozycji na polskim rynku. W ubiegłym roku platforma rozpoczęła współpracę z InPost, dzięki której polscy klienci mogą odbierać zamówienia bezpośrednio w paczkomatach.
BLIK pojawia się jako jedna z możliwych form płatności podczas finalizowania zamówienia. Na stronie płatności wystarczy wpisać kod BLIK i zaakceptować w swojej aplikacji bankowej. Wkrótce wprowadzone zostanie także rozwiązanie One Click BLIK, dzięki któremu przy kolejnych zakupach nie będzie już konieczne wpisywanie kodu BLIK, a jedynie zatwierdzenie płatności w aplikacji bankowej. Wcześniej klienci mogli wybrać BLIKA na AliExpress w ramach różnych sposobów płatności realizowanych za pośrednictwem Przelewy24 lub PayU.
W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku Polacy skorzystali z BLIKA blisko 78 milionów razy, z czego 57,5 miliona stanowiły transakcje w internecie.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.