Inteligo wprowadza nowości w serwisie SMS, dzięki którym użytkownicy konta Inteligo zyskają jeszcze więcej swobody i samodzielności w zarządzaniu swoim kontem.
Serwis SMS to rozwiązanie wdrożone przez Inteligo w 2001 roku, jedno z wielu wprowadzonych innowacji Inteligo w bankowości elektronicznej. Klienci korzystający z serwisu otrzymują natychmiastowe powiadomienia SMS o każdej zmianie na ich koncie, a także możliwość zapytań SMS-em o saldo czy historię rachunku. Wysoka użyteczność i popularność serwisu była powodem przeprowadzenia korzystnych zmian w jego obsłudze. Intuicyjne i przyjazne rozwiązania w bankowości internetowej to znak firmowy Inteligo.
Zmiany w serwisie SMS Inteligo służą jeszcze prostszemu i w pełni samodzielnemu zarządzaniu tą pomocną usługą w zarządzaniu swoim kontem. Wydzielony został funkcjonujący dotychczas kanał wykonywania zapytań o saldo, historię rachunku, numer rachunku, blokadę na rachunku. Nowością w serwisie SMS jest dodanie nowych funkcji: wykonywanie płatności i doładowań zdefiniowanych wcześniej w serwisie www. Uzupełnieniem usługi są powiadomienia na komunikator lub e-mail, przez co klienci mają większy wybór kanałów informacji o operacjach na koncie. Wprowadzenie powiadomień na komunikator to pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Inteligo postawiło przede wszystkim na najpopularniejszy komunikator Gadu-Gadu, ze względu na najszerszy zasięg i fakt, że z Gadu-Gadu korzysta już ponad 10 milionów osób miesięcznie, oraz na Google Talk.
Powiadomienia, w ramach serwisu SMS i uzupełniających go kanałów komunikacji, pozwalają klientom zdecydować o jakich zdarzeniach chcą być informowani, a między innymi są to:
- logowanie bądź zablokowanie serwisu www, serwisu Mobilnego Inteligo i automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) – poza kanałem SMS,
- niezrealizowane transakcje,
- wpływy na rachunek powyżej określonej kwoty,
- wypływy z rachunku powyżej ustalonej kwoty (przelewach, realizacji stałych zleceń i płatności),
- autoryzacja transakcji kartowych,
- spłata debetu i kredytu,
- zastrzeżenie karty płatniczej.
Usługa jest płatna, a jej koszt zależy od aktywowanych kanałów. Każdy nowy klient może korzystać z usługi powiadomień za darmo przez dwa pierwsze okresy rozliczeniowe liczone od daty aktywacji konta Inteligo. Korzystanie wyłącznie z powiadomień na komunikator lub wyłącznie na e-mail jest bezpłatne.
Zlecanie transakcji SMS-em jest bezpłatne, użytkownicy ponoszą tylko koszty wysyłki SMS-ów, zgodne z tabelą opłat i prowizji operatora.
Rozwiązania zostały przygotowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.