Zaawansowana personalizacja treści, kilka wersji kolorystycznych, a przede wszystkim wyszukiwarka umożliwiająca z jednego miejsca przeszukanie ogromnych zasobów informacji z zakresu biznesu, finansów i prawa serwisów grupy kapitałowej INFOR PL S.A. to atuty nowej odsłony serwisu infor.pl.
Nad nową formułą strony głównej od kilku miesięcy pracował zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w INFOR PL. Prace nad projektem poprzedziły badania wśród użytkowników, którzy wskazywali na najbardziej pożądane funkcjonalności i treści.
Niekwestionowaną zaletą rozwiązań jest szybkość uzyskiwania precyzyjnej informacji – mówi Jan Jaworowski – Przeprojektowana funkcjonalnie oraz graficznie strona główna serwisu infor.pl otwiera nowe możliwości przed użytkownikami. Głównym celem, jakim kierował się zespół projektowy, było umożliwienie dostępu do jak najbardziej spersonalizowanej oraz pogłębionej informacji z obszaru biznesu, finansów i prawa.
Ważną innowacją dla użytkownika jest nowa wyszukiwarka uruchomiona przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 bezpłatne i płatne serwisy holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie. Nowe rozwiązanie znacznie skraca czas uzyskania precyzyjnych wyników. Innowacje wprowadzono także w personalizacji strony. Zakładka „Dostosuj stronę” pozwala na wybór modułów serwisów i ustalenie kolejności ich wyświetlania się. Oprócz tego każdy użytkownik może wybrać jedną z kilku wersji kolorystycznych layoutu.
Serwis infor.pl to zaawansowane kompendium wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Oprócz fachowej wiedzy, użytkownicy strony mają do dyspozycji 20 kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek. Mogą także zamówić jeden z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych. Prace nad projektem funkcjonalnym jak i graficznym przygotował zespół specjalistów z INFOR PL. Działania promocyjne zostały zaplanowane w mediach internetowych i papierowych holdingu.
Uruchomienie nowej odsłony infor.pl jest kolejnym krokiem w ramach realizacji strategii grupy kapitałowej INFOR PL. Spółki do niej należące prowadzą aktywne działania w obszarze internetu. W sierpniu br. INFOR Biznes przejął od Axel Springer Polska serwis dziennik.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.