Portal Trendz.pl prezentuje odświeżoną i poszerzoną tematycznie zawartość portalu.
Główne działy podzielono na: Lifestyle, Kobiety, Mężczyźni, Teens, Gwiazdy, Premium oraz zakładkę poświeconą internetowej telewizji Trendz TV. Tematyka została tak podzielona aby trafiała do różnych grup wiekowych. Dodatkowo zmianom poddano układ i identyfikację wizualną.
„Nowe rozwiązania, nowa szata graficzną oraz zmieniona nawigacja, umożliwiają użytkownikom szybsze dotarcie i odszukanie interesujących informacji” twierdzi Radek Rola – Prezes Spółki Lifestyle Media, operatora portalu Trendz.pl.
Trendz.pl wdrożył ponadto nowy system wyszukiwania treści video w dziale „Trendz TV”. Podział uwzględnia: nazwę materiału, ocenę, oglądalność i kategoryzację alfabetyczną.
Społecznościowy charakter Trendz.pl umożliwia Internautom tworzenie własnych profili – wprowadzanie zdjęć, filmów czy aktywne komentowanie treści. Trendz.pl oferuje możliwość komentowania profili innych użytkowników, zakładania „fanklubów” integrujących społeczności wokół danych tematów. W ciągu miesiąca planowane są kolejne modyfikacje elementów społecznościowych w tym rozbudowane forum dyskusyjne.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.