Marek Kala został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Asseco Systems oraz Dyrektora Działu Usług Serwisowych i HelpDesk.
Powołanie Marka Kali na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Spółki i powierzenie mu funkcji Dyrektora Działu Usług Serwisowych i HelpDesk wiąże się ze zwiększeniem aktywności Asseco Systems w tym sektorze oraz planami dalszego rozwoju Spółki.
Marek Kala od blisko 20 lat specjalizuje się w branży informatycznej. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Optimus, gdzie między innymi pełnił funkcję Dyrektora Działu Sieci Komputerowych i Serwerów, Dyrektora ds. Technicznych oraz Dyrektora Generalnego ds. Integracji. Następnie był Wiceprezesem ds. Wdrożeń w Optimus Lockheed Martin – Information Technology Group oraz Członkiem Zarządu w Optimus Enterprise. W ostatnim czasie piastował również stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Prokom Software oraz
w Asseco Poland. Z Asseco Systems jest związany od marca 2007 roku, gdzie przed objęciem obecnego stanowiska był Dyrektorem Działu Zarządzania Projektami i Logistyki.
Jest absolwentem Wydziału Techniki na Uniwersytecie Śląskim Ukończył także studia MBA w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.