Nowa publikacja dla świetnych menedżerów

Opublikowano: 25 marca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Co to znaczy „być świetnym menedżerem”? Tłumaczy to Marta Pawlikowska-Olszta, psycholog pracy i organizacji, która w swej nowej książce zwraca uwagę na kwestie i problemy, o których zwykle nie mówi się na uczelniach czy szkoleniach.

skutecznymanagerZnajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania – obiecuje autorka.

Zaletą książki „Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi” jest m.in. to, że uwzględnia polskie realia i specyfikę pracy menedżerów w Polsce oraz, że zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek. W pierwszej części publikacji znalazł się zbiór najważniejszych kwestii merytorycznych. Druga zaś to praktyczny przewodnik po procesach zarządzania ludźmi (rekrutacja, rozwój pracowników i ich ocena itd.). To zbiór wiadomości, które przydadzą się także w biznesach internetowych.

Marta Pawlikowska-Olszta to psycholog pracy i organizacji. Specjalista rozwoju pracowników, trener i coach z 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, audytu wewnętrznego, mediacji biznesowej oraz doradztwa zawodowego na UW, SGH i Uczelni Łazarskiego.

Mamy dla Was egzemplarz książki. Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie maila na adres redakcja@e-biznes.pl. Wśród osób, które do końca dzisiejszego dnia (25 marca) wyślą wiadomość, wylosujemy zwycięzcę.

Dawid ZarazińskiNowa publikacja dla świetnych menedżerów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.