Volkswagen Poznań Sp. z o.o. wdrożył nowy serwis internetowy. Strona internetowa spółki została zoptymalizowana pod względem technologicznym i dostosowana do międzynarodowych norm prezentacji wynikających z Corporate Identity. Projekt został zrealizowany przez Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu.
W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne jak i produktowe. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana – formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób odpowiedzialnych za rekrutację.
„Ważnym celem projektu był upgrade systemu zarządzania treścią Content Manager, będącego podstawą serwisu Volkswagena, do najaktualniejszej wersji 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości. W projekcie położyliśmy też nacisk na ujednolicenie i optymalizację architektury informacji.”– mówi Łukasz Pustkowski – Project Manager SMI, prowadzący projekt dla Volkswagena.
Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów dotyczących wizerunku firmy, – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.