Nowa wyszukiwarka dla sklepów od Netsprint

Opublikowano: 30 października 2014. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: ,

Netsprint przygotował wyszukiwarkę, którą można integrować ze sklepem internetowym, poprawiającą współczynnik konwersji zakupów i zwiększający lojalność klientów. Nowa usługa udostępniania jest w modelu SaaS.

Usługa jest udostępniona w modelu abonamentowym – ceny pakietu rozpoczynają się od 690 zł miesięcznie z ograniczeniem do 3 tys. artykułów w sklepie. Użytkownicy mają możliwość również przetestowania nowej usługi w czasie 30 dniowego okresu testowego.

netsprint-search

Wśród najważniejszych możliwości systemu można wskazać:

  • podpowiadanie możliwych zapytań w trakcie wpisywania
  • automatyczne poprawianie zapytań wpisanych z błędem ortograficznym lub literowym
  • automatyczne skracanie zapytań kilkuwyrazowych, na które nie znaleziono wyników i prezentowanie wyników na zapytanie skrócone
  • najpopularniejsze zapytania
  • automatyczne umieszczanie produktów lub artykułów z wybranych kategorii na górze listy, zaś produktów niedostępnych lub treści archiwalnych – na dole listy
  • odmiana wyrazów, obsługa i uzupełnianie polskich znaków
  • synonimy i akronimy.

Nowa wersja wyszukiwarki Netsprint Search powstała w oparciu o 10-letnie doświadczenia Netsprint zdobyte we współpracy z dużymi sklepami internetowymi, firmami i wydawcami, takimi jak: Agito, Allegro, Berlingske Media, Infor, Matras, Orange, Play, Polskie Radio, Rzeczpospolita, TUI, TVP.

Sylwester KozakNowa wyszukiwarka dla sklepów od Netsprint

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.