Netsprint przygotował wyszukiwarkę, którą można integrować ze sklepem internetowym, poprawiającą współczynnik konwersji zakupów i zwiększający lojalność klientów. Nowa usługa udostępniania jest w modelu SaaS.
Usługa jest udostępniona w modelu abonamentowym – ceny pakietu rozpoczynają się od 690 zł miesięcznie z ograniczeniem do 3 tys. artykułów w sklepie. Użytkownicy mają możliwość również przetestowania nowej usługi w czasie 30 dniowego okresu testowego.
Wśród najważniejszych możliwości systemu można wskazać:
- podpowiadanie możliwych zapytań w trakcie wpisywania
- automatyczne poprawianie zapytań wpisanych z błędem ortograficznym lub literowym
- automatyczne skracanie zapytań kilkuwyrazowych, na które nie znaleziono wyników i prezentowanie wyników na zapytanie skrócone
- najpopularniejsze zapytania
- automatyczne umieszczanie produktów lub artykułów z wybranych kategorii na górze listy, zaś produktów niedostępnych lub treści archiwalnych – na dole listy
- odmiana wyrazów, obsługa i uzupełnianie polskich znaków
- synonimy i akronimy.
Nowa wersja wyszukiwarki Netsprint Search powstała w oparciu o 10-letnie doświadczenia Netsprint zdobyte we współpracy z dużymi sklepami internetowymi, firmami i wydawcami, takimi jak: Agito, Allegro, Berlingske Media, Infor, Matras, Orange, Play, Polskie Radio, Rzeczpospolita, TUI, TVP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.