Netsprint przygotował wyszukiwarkę, którą można integrować ze sklepem internetowym, poprawiającą współczynnik konwersji zakupów i zwiększający lojalność klientów. Nowa usługa udostępniania jest w modelu SaaS.
Usługa jest udostępniona w modelu abonamentowym – ceny pakietu rozpoczynają się od 690 zł miesięcznie z ograniczeniem do 3 tys. artykułów w sklepie. Użytkownicy mają możliwość również przetestowania nowej usługi w czasie 30 dniowego okresu testowego.
Wśród najważniejszych możliwości systemu można wskazać:
- podpowiadanie możliwych zapytań w trakcie wpisywania
- automatyczne poprawianie zapytań wpisanych z błędem ortograficznym lub literowym
- automatyczne skracanie zapytań kilkuwyrazowych, na które nie znaleziono wyników i prezentowanie wyników na zapytanie skrócone
- najpopularniejsze zapytania
- automatyczne umieszczanie produktów lub artykułów z wybranych kategorii na górze listy, zaś produktów niedostępnych lub treści archiwalnych – na dole listy
- odmiana wyrazów, obsługa i uzupełnianie polskich znaków
- synonimy i akronimy.
Nowa wersja wyszukiwarki Netsprint Search powstała w oparciu o 10-letnie doświadczenia Netsprint zdobyte we współpracy z dużymi sklepami internetowymi, firmami i wydawcami, takimi jak: Agito, Allegro, Berlingske Media, Infor, Matras, Orange, Play, Polskie Radio, Rzeczpospolita, TUI, TVP.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.