Wiadomość w sam raz na wakacyjny, upalny weekend. Koncern Disney opublikował najnowszą zapowiedź filmu „TRON: Legacy”, która przebojem wdziera się w internetową świadomość.
Na e-biznes.pl nie pisujemy za często o filmach. Zdarzają się jednak wyjątki – jak ostatnio w związku z „The Social Network” opowiadającym o powstaniu Facebooka. Obok „TRON: Legacy” również nie mogliśmy przejść obojętnie. Dla wielu z nas będzie to bowiem powrót do niewinnego dzieciństwa, w którym zachwycaliśmy się pierwszą częścią filmu. Oryginalny „TRON” powstał w 1982 roku i był zapowiedzią fascynującego świata wirtualnej rzeczywistości. W grudniu bieżącego roku będziemy mieli okazję znów do niego powrócić.
Poniższy trailer pokazuje nie tylko efekty specjalne (które w pierwszym filmie były rewolucyjne) ale również zarys fabuły sequela, który skupi się na postaci Flynn’a (Jeff Bridges) i jego syna (Garrett Hedlund).
Czy „TRON: Legacy” spełni oczekiwania widzów z nostalgią oczekujących na jego premierę? Czy będzie jedynie współczesną superprodukcją dla mas? Przekonamy się pod koniec roku.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.