Agencja interaktywna huevo zaprezentowała swój nowy wizerunek w internecie. Serwis komunikuje jednocześnie wprowadzenie na polski rynek interaktywny nowej marki – SEOgroup.
Serwis www.huevo.pl prezentuje przemiany i rozwój oferty firmy, skupiającej działania na obsłudze klientów premium. Celem zespołu było odzwierciedlenie filozofii racjonalnego wykorzystania technologii Flash w projektach internetowych.
Serwis komunikuje też wprowadzenie na rynek nowej marki – SEOgroup – specjalizującej się w pozycjonowaniu serwisów internetowych (SEO/SEM). Osobą odpowiedzialną za koordynację działań i rozwój nowej komórki w huevo, jest Michał Herok – Managing Partner, certyfikowany Google Qualified Individual, do niedawna pracujący wagencji Engine.
Proces odświeżenia wizerunku huevo, którego częścią jest uruchomienie
nowego serwisu, wspierany jest przez akcję "Nowe huevo.pl Nie wchodź
bez basów!". W ramach akcji, osoby odwiedzające huevo.pl mają szansę
otrzymać zestaw głośników z subwooferem, dla optymalnego odbioru
ścieżki muzycznej, skomponowanej na potrzeby nowej witryny.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.