Nowe logo Wirtualnej Polski ma podkreślać nowoczesność

Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną – zmiany dotyczą również strony głównej portalu. Nowe logo ma podkreślać nowoczesność marki.  Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce.”
Logo_2014_slajdNowe logo pozycjonuje WP jako dynamiczną markę – lidera. Podkreśla jej nowoczesność, nawiązując przy tym do tradycji, do polskości. Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka. Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji – powiedziała Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu, Komunikacji i PR Grupy WP.

Oprócz nowego logo zdecydowano się również na odświeżenie strony głównej portalu.

Oderwaliśmy się od myślenia o stronie głównej przez pryzmat linków, schematu mającego już ponad 15 lat. Stworzyliśmy stronę, która ma trzy natury: szybką i newsową, opiniotwórczo-magazynową a, kiedy trzeba, jest jak TV; mówi dynamicznym, efektownie zmontowanym obrazem. Interdyscyplinarny zespół wydawców czuwa nad jej jakością, aktualnością, elastycznością. Zmieniamy nasz core’owy produkt pod wieloma względami: designu, ergonomii, user experience, rozwiązań reklamowych – powiedział Michał Brański, VP Strategia w Grupie WP.

WP-strona glowna