Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną – zmiany dotyczą również strony głównej portalu. Nowe logo ma podkreślać nowoczesność marki. Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce.”
Nowe logo pozycjonuje WP jako dynamiczną markę – lidera. Podkreśla jej nowoczesność, nawiązując przy tym do tradycji, do polskości. Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka. Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji – powiedziała Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu, Komunikacji i PR Grupy WP.
Oprócz nowego logo zdecydowano się również na odświeżenie strony głównej portalu.
Oderwaliśmy się od myślenia o stronie głównej przez pryzmat linków, schematu mającego już ponad 15 lat. Stworzyliśmy stronę, która ma trzy natury: szybką i newsową, opiniotwórczo-magazynową a, kiedy trzeba, jest jak TV; mówi dynamicznym, efektownie zmontowanym obrazem. Interdyscyplinarny zespół wydawców czuwa nad jej jakością, aktualnością, elastycznością. Zmieniamy nasz core’owy produkt pod wieloma względami: designu, ergonomii, user experience, rozwiązań reklamowych – powiedział Michał Brański, VP Strategia w Grupie WP.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.