Nowe narzędzie do porównania efektywności kampanii od Ad!Vice i IRC

Ad!Vice i Interactive Research Center wprowadzają na rynek Ad!Measure –rozwiązanie pomagające w ewaluacji internetowych kampanii reklamowych.

Ad!Measure to rozwiązanie dedykowane dla wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, video, content i viral marketing i działania w mediach społecznościowych.

Więksi gracze na polskim rynku interaktywnym przywykli do mierzenia efektywności reklamy za pomocą takich wskaźników jak CTR i CPA. Z drugiej strony fala popularności Facebooka przyzwyczaja nas do walki o liczbę i zaangażowanie fanów. Zaskakujące jest, że jeszcze ciągle nasz standard pomiaru internetowych kampanii nie uwzględnia łączenia i porównywania działań display z tym, co się dzieje na społecznościowych kanałach zarządzanych przez markę i spontanicznymi dyskusjami internautów. Chociaż takie próby są podejmowane przez pojedynczych graczy, brakuje gotowych, powtarzalnych metod badawczych, dzięki którym reklamodawcy mogliby porównać się z konkurencją w ramach bardziej złożonych kampanii – powiedział Albert Hupa z Interactive Research Center.

Metoda uwzględniona w Ad!Measure zakłada zintegrowany pomiar i porównanie wykorzystywanych w Polsce wskaźników efektywności kampanii. Z jednej strony sprawdzana jest zmiana świadomości i wizerunku marki wśród grupy docelowej marki odwiedzających serwisy, na których emitowane są kreacje reklamowe. Rozwiązanie IRC i Ad!Advice wyróżnia się jednak tym, że umożliwia porównanie intensywności kampanii z różnymi współczynnikami efektywności działań na Facebooku i codziennym poziomem dyskusji o marce w mediach społecznościowych. W efekcie wiadomo, jakie aspekty kampanii były optymalne, a które – warto było zmienić.

Przedstawiamy też case-study z kampanii społecznej Drużyna SuperW, której ewaluację przeprowadzono z wykorzystaniem Ad!Measure

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top