29 października 2003 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków polskiego stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau, jedynej na świecie organizacji zrzeszającej podmioty i osoby branży internetowej, wybrało nowy Zarząd. Prezesem Zarządu został Olgierd Cygan (digital One).
Zmiana Zarządu jest związana z rozszerzeniem zakresu działania organizacji. Nowy statut określa dużo szersze spektrum aktywności Stowarzyszenia. W związku z intensyfikacją działań IAB Polska konieczne stało się dostosowanie liczebności Zarządu do ilości samodzielnych Departamentów.
I tak na stanowiska Wiceprezesów Zarządu zostali powołani:
– Dominik Kaznowski (PZU Życie) – Marketing
– Artur Zawadzki (Global eMarketing) – Badania
– Bartłomiej Zarębski (Onet.pl) – eCommerce
– Maciej Żyto (Telekomunikacja Polska) – Technologia
– Michał Kulka (PTC, operator sieci Era) – Mobile
„Myślę, że nowa forma organizacji i wybrane do składu Zarządu osoby gwarantują skuteczne działanie stowarzyszenia i właściwe reprezentowanie interesów rynku interaktywnego w Polsce.” – powiedział o zmianach w statucie i składzie Zarządu Stowarzyszenia jego nowy Prezes – Olgierd Cygan.
Interactive Advertising Bureau to założona w Stanach Zjednoczonych, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. IAB Polska działa aktywnie na polskim rynku internetowym, technologicznym i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia IAB Polska jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o potencjale reklamowym Internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe. Uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom. Prezentować najnowsze światowe publikacje, dotyczące efektywnego wykorzystania Internetu.
Nowością w działalności IAB Polska jest powierzenie kierowniczych funkcji w stowarzyszeniu osobom reprezentującym odbiorców usług internetowych oraz rozszerzenie zakresu działania o nowe departamenty takie jak eCommerce, Technologia czy Mobile.
Michał Kulka (PTC/Era), odpowiedzialny za Departament Mobile cieszy się, „że branża, a co za tym idzie cały rynek interaktywny docenił istotną rolę, jaką w dzisiejszym biznesie odgrywają technologie komórkowe i mobilne. To duży krok w kierunku silnej integracji wszystkich rozwiązań nastawionych na wspieranie biznesu w Polsce”.
Najdalej do końca listopada Zarząd przedstawi strategię IAB Polska na 2004 rok. Obecnie realizowane są dwa projekty związane z segmentem reklamy internetowej oraz skierowana do firm akcja promocyjna „Internet też medium”. W ramach projektu powstaje edukacyjny serwis internetowy zawierający opracowania najciekawszych kampanii marketingowych, przeprowadzonych w polskim Internecie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.