Sieć reklamowa Evolution Media Net podpisała umowę o współpracy z serwisem Nowoczesna Firma. Współpraca portalu z siecią rozpocznie się w przyszłym roku, po wygaśnięciu dotychczasowej umowy z siecią ARBOnetwork.
W ostatnim badaniu Megapanel PBI/Gemius (wrzesień 2012) NF.pl znalazł się w pierwszej dziesiątce serwisów w kategorii „Biznes, Finanse, Prawo” z liczbą 730 tys. użytkowników (real users) oraz zasięgiem 3,76 proc. (ponad 7 mln odsłon miesięcznie). Nowoczesna Firma S.A. jest notowana na rynku New Connect, w roku 2011 miała 14 mln obrotu i 1,8 mln zysku netto.
Na mocy podpisanej umowy sieć Evolution Media Net otrzyma wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklamy w Nowoczesnej Firmie. Współpraca reklamowa rozpocznie się 1 marca 2013, po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej umowy z siecią ARBOnetwork.
Nowoczesna Firma to gracz ze ścisłej czołówki naszego rynku internetowego i naturalnym jest, że powinien współpracować z nami. Najbliższe miesiące i kolejne umowy z największymi wydawcami pokażą, że jesteśmy nie tylko siecią najlepszą, ale i największą. Przystąpiliśmy do ostatecznej ofensywy mającej na celu zmianę układu sił na rynku – powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.
Po długo trwającej współpracy z ARBOnetwork postanowiliśmy związać się z Evolution Media Net, która przekonała nas do swojej wizji i sposobu działania. Nasz nowy partner jest dynamiczny i perspektywiczny, a zaproponowany model współpracy odpowiada nam znacznie bardziej niż dotychczasowy. – dodał Władysław Farafonow, prezes zarządu Nowoczesnej Firmy.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.