Agencja Interaktywna HYPERmedia odświeżyła i unowocześniła serwis internetowy PKO/Credit Suisse Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. Przebudowa serwisu podyktowana była stale rosnącymi wymaganiami użytkowników. Wprowadzone zmiany zagwarantowały obecnym i potencjalnym klientom Towarzystwa szybkie i efektywne dotarcie do poszukiwanych informacji. Na podstawie analiz danych z systemu trackingowego, a także po przeprowadzeniu wywiadów wśród grupy docelowej funduszu, Agencja wspólnie z klientem wprowadziła liczne unowocześnienia tak, aby serwis był bardziej przejrzysty i lepiej spełniał oczekiwania klientów Towarzystwa. Całkowite odejście od dotychczasowej formuły i animowanej postaci Pana Mariana, który prezentuje odwiedzającym zawartość poszczególnych podstron, podyktowane zostały głównie ewolucją PKO/CreditSuisse. Nowoczesny nagłówek serwisu jest nie tylko atrakcyjny graficznie, ale zapewnia odwiedzającym dostęp do najczęściej poszukiwanych informacji w serwisie. Wprowadzone zmiany w nawigacji w efekcie końcowym spowodują szybsze dotarcie do informacji, a także zagwarantują głębszą penetrację serwisu.
Na każdej z podstron serwisu klienci PKO/Credit Suisse mają dostęp do bieżących notowań funduszy w postaci przewijanego paska. Na wszystkich podstronach produktowych użytkownicy mogą szybko obliczyć stopę zwrotu za pomocą kalkulatora przygotowanego w tym celu przez Agencję HYPERmedia. Kalkulator powiązany jest z wykresami, które prezentują notowania danej jednostki.
Klientom w podjęciu decyzji o skorzystaniu z oferty PKO/ Credit Suisse pomogą również takie narzędzia, jak: kalkulator emerytalny, kalkulator inwestycyjny oraz e-doradca. Ten ostatni rekomenduje najlepsze oferty według indywidualnych preferencji przyszłego inwestora.
Oferta przedstawiona w serwisie wyraźnie podzielona jest na klientów indywidualnych i korporacyjnych, co pozwoliło użytkownikom od razu po określeniu preferencji szybko dotrzeć do informacji odpowiednich ich potrzebom. Wprowadzone zmiany wyróżniły ofertę PKO/Credit Suisse, a dobrane kolory identyfikują poszczególne produkty Towarzystwa.
Stworzenie nowego designu serwisu PKO/Credit Suisse to nie jedyny internetowy projekt PKO BP zrealizowany we współpracy z Agencją HYPERmedia. W ramach koncepcji stałej obecności Banku w sieci ostatnio uruchomiono nowy serwis Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP, a nową szatę graficzną uzyskał serwis OFE Bankowy. Pod adresem www.pkobp.pl ruszył także nowy portal PKO Banku Polskiego.
PRnews
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.