Nowy dyrektor sprzedaży Novem

Paweł Lebiedziński od pierwszego kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Novem.

Paweł Lebiedziński do Novem przeszedł z Media Contacts sp. z o.o., gdzie jako Media Manager kierował zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie internetowych kampanii reklamowych takich marek jak: Citibank, mBank, Nordea Bank, Reckitt Benckiser, Coty Polska. Wcześniej pracował również w portalu Gazeta.pl, w którym odpowiadał za kontakty z domami mediowymi, a także w branży szkoleń B2B, kierując Działem Szkoleń i Konferencji Finansowych firmy KDK Info.

pawel-lebiedzinski_nowy-dyrektor-w-novemNovem to jeden z liderów performance marketingu – stosunkowo nowej dziedziny, która od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, a teraz odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. W 2008 roku firma obsługiwała blisko 100 klientów – czterokrotnie więcej niż w 2007. W tym roku prognozuje podwojenie przychodów. Dla swoich klientów Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu sieć kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych. Istotą takich kampanii jest to, że klient płaci wyłącznie za efekty, czyli wykonanie przez internautę określonych akcji, jak pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera czy zakup produktu.

Paweł Lebiedziński podjął decyzję o pracy dla Novem ponieważ, jak przyznaje, ten model biznesowy od dawna go fascynuje.

„Gwarancją sukcesu działań marketingowych jest pełna identyfikacja z celem klienta. Uwieńczeniem tej idei jest sytuacja, kiedy klient płaci wyłącznie za uzyskanie oczekiwanego rezultatu.  Marketing afiliacyjny wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy bardziej niż kiedykolwiek  oczekują wymiernych sukcesów” – mówi Lebiedziński.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top