Nowy gracz na rynku marketingu efektywnościowego – rusza monetigo

Monetigo to nowy program marketingu efektywnościowego skierowany do reklamodawców i wydawców. Za projekt odpowiada firma Playlink.

logotyp monetigoPonad 4 lata działalności na rynku w obszarze tworzenia narzędzi do budowania programów partnerskich to stuprocentowa gwarancja wysokiej jakości produktu, jakim jest internetowa platforma samoobsługowa monetigo. Rynek sieci afiliacyjnych w Polsce jest mocno nasycony. Chcąc na nim zaistnieć należy przedstawić taki model biznesowy, który wyróżni się spośród szeregu innych propozycji. System monetigo to pozycja solidnego partnera technologicznego, a nie sieć afiliacyjna – powiedział Piotr Jędrzejewski, prezes firmy Playlink.

Poleceni przez wydawcę użytkownicy wykonują na stronie reklamodawcy pożądane działania. Dzięki uniwersalnemu charakterowi i kompleksowej konstrukcji platformy, z monetigo korzystać mogą również pośrednicy w obrocie reklamowym – np. sieci reklamowe lub afiliacyjne.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top