Nowy gracz na rynku marketingu efektywnościowego – rusza monetigo

Opublikowano: 29 listopada 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , , ,

Monetigo to nowy program marketingu efektywnościowego skierowany do reklamodawców i wydawców. Za projekt odpowiada firma Playlink.

logotyp monetigoPonad 4 lata działalności na rynku w obszarze tworzenia narzędzi do budowania programów partnerskich to stuprocentowa gwarancja wysokiej jakości produktu, jakim jest internetowa platforma samoobsługowa monetigo. Rynek sieci afiliacyjnych w Polsce jest mocno nasycony. Chcąc na nim zaistnieć należy przedstawić taki model biznesowy, który wyróżni się spośród szeregu innych propozycji. System monetigo to pozycja solidnego partnera technologicznego, a nie sieć afiliacyjna – powiedział Piotr Jędrzejewski, prezes firmy Playlink.

Poleceni przez wydawcę użytkownicy wykonują na stronie reklamodawcy pożądane działania. Dzięki uniwersalnemu charakterowi i kompleksowej konstrukcji platformy, z monetigo korzystać mogą również pośrednicy w obrocie reklamowym – np. sieci reklamowe lub afiliacyjne.

Sylwester KozakNowy gracz na rynku marketingu efektywnościowego – rusza monetigo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.