Nowe kolumny informacyjne, a w nich wyniki raportów i badań, a także artykuły i najświeższe informacje z rynku pracy – to tylko niektóre zmiany, jakie przygotował dla internautów Portal Praca.pl, który przestaje być już tylko jedną z największych giełd pracy w Polsce, ale i medium.
Przemiana portalu to ukłon w stronę półmilionowej liczby użytkowników, którzy do tej pory korzystali głównie z poradników serwisu i regularnego newslettera. Dotychczasowa struktura portalu nie pozwalała na wyeksponowanie najciekawszych newsów, jakie przygotowuje portal. Obecna zmiana graficzna pomaga szybko dotrzeć do najbardziej pożądanej tematyki. Wszystkie materiały będą tworzone tak jak dotychczas, czyli przy współpracy biura prasowego portalu z ekspertami i psychologami, pracującymi w serwisie, a także przy współpracy z pracodawcami.
Dynamiczny rozwój serwisu oraz patronowanie licznym konferencjom oraz kampaniom informacyjno-społecznym, spowodowały, że zmiany w layoucie stały się konieczne. – Zmiana graficzna nie polega na wprowadzeniu szokującego designu, bowiem twórcy portalu cenią sobie łatwość w poruszaniu się po nim, więc pozostanie on przyjazny i prosty w samej obsłudze dla szukających pracy, nowa szata graficzna ma spowodować lepszą komunikację między portalem, a odwiedzającymi go internautami, w tym partnerami biznesowymi, a także mediami, które już na stronie startowej mają do dyspozycji najświeższe komunikaty prasowe i poradniki, które opracowujemy na podstawie naszych raportów – informuje Aleksandra Ślifirska, kierująca biurem prasowym Portalu Praca.pl.
Zmiany mają także usprawnić i uskutecznić prowadzenie – uruchamianej obecnie – kampanii informacyjnej pod hasłem Zdrowy Rynek Pracy. Portal chce wprowadzać wzorce, które są standardem w innych krajach, a nowy layout portalu ma zapewnić lepszą dostępność szczególnie do tych, których wcześniej zdecydowanie w Polsce brakowało. Kolejną zmianą będzie także specjalnie uruchomiona baza ekspertów, którzy komentować będą nowe trendy pojawiające na rynku pracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.