Od 1 czerwca br. Poczta Polska ponownie uruchomi usługę Polecony eCommerce. Nowa, promocyjna oferta dedykowana jest klientom sprzedającym online.
Sprzedaż pakietów, prowadzona za pośrednictwem strony www.ecommerce.poczta-polska.pl, zostanie uruchomiona 1 czerwca. Pakiety, wraz z opakowaniem firmowym, zostaną doręczone do adresata w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta. Nowa oferta, jak do tej pory, zawierać będzie opakowania, w których można przesyłać drobne przedmioty – kosmetyki, zabawki, książki lub odzież.
To usługa, z której dotychczas najchętniej korzystali użytkownicy platform sprzedażowych i portali aukcyjnych oraz małe sklepy internetowe. Po analizie oczekiwań klientów rozszerzyliśmy dotychczasową ofertę o nowe rodzaje pakietów, utrzymując możliwość pakietowego zakupu usługi nadania paczek przez eSprzedającego – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej. Celem Poczty Polskiej jest budowa sprzyjającego środowiska do rozwoju polskiego eCommerce, którego elementem jest dopasowanie form dostawy do różnego asortymentu sprzedawanego w internecie. – dodaje.
Co zawiera pakiet?
Pakiet zawiera odpowiednią ilość opakowań firmowych (5, 30, 50 lub 100 sztuk) o wymiarach, po rozszerzeniu opakowania: szerokość 210 mm x długość 300 mm x grubość 50 mm. Nowa usługa umożliwia nadanie przesyłek, o masie do 1 kg, z gwarantowanym terminem doręczenia dla Poleconego Priorytet w następnym dniu roboczym (D+1, pod warunkiem nadania do godz. 15.00) oraz dla Poleconego Standard do 3 dni roboczych (D+3). Standardowo każda przesyłka traktowana jest jako wartościowa do wysokości 100 zł.
Elektroniczna odprawa
Udogodnieniem zarówno dla sprzedających, jak i zwracających zakupiony towar, ma być aplikacja eNadawca. Elektroniczna rejestracja przesyłek, która jest niezbędna przy tej ofercie, skraca czas przygotowania przesyłek do nadawania oraz automatyzuje proces generowania dokumentów niezbędnych do wysyłki.
Poczta Polska oferuje 8 rodzajów pakietów:
- Polecony eCommerce 5 standard – 27,45 zł netto za 5 szt. przesyłek standardowych,
- Polecony eCommerce 30 standard – 156,00 zł netto za 30 szt. przesyłek standardowych,
- Polecony eCommerce 50 standard – 255,00 zł netto za 50 szt. przesyłek standardowych,
- Polecony eCommerce 100 standard – 490,00 zł netto za 100 szt. przesyłek standardowych,
- Polecony eCommerce 5 priorytet – 35,60 zł netto za 5 szt. przesyłek priorytetowych,
- Polecony eCommerce 30 priorytet – 204,90 zł netto za 30 szt. przesyłek priorytetowych,
- Polecony eCommerce 50 priorytet – 336,50 zł netto za 50 szt. przesyłek priorytetowych,
- Polecony eCommerce 100 priorytet – 653,00 zł netto za 100 szt. przesyłek priorytetowych.
Oferta obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania zapasów, z możliwością wykorzystania zakupionych Pakietów Poleconych eCommerce do 31.03.2018 r.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.