system3.pl, spółka w grupie K2 Internet, specjalizująca się w marketingu partnerskim wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – sieć dedykowaną.
Sieć dedykowana jest to sieć zbudowana z witryn skupionych w sieci partnerskiej system3, które są ściśle dopasowane do grupy docelowej reklamodawcy. Klient nie płaci tutaj za odsłonę reklamy, ale za „unikalnego użytkownika”, który zostanie przekierowany na stronę docelową. Przygotowanie takiego produktu możliwe było dzięki wprowadzeniu nowej funkcjonalności w systemie, która pozwala na pełną integrację z sieciami reklamowymi. W chwili obecnej system3 zintegrowany jest z siecią ARBOmedia, Ad-Vice oraz IDMnet.
Nie każda witryna ma szansę być uwzględnioną w sieci dedykowanej. Wybieramy tylko najlepsze serwisy, które spełniają określone warunki a ruch przez nie sprowadzony jest najwyższej jakości. Co więcej, jesteśmy w stanie pokryć 100% zasięgu w grupie docelowej. – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki.
Każda propozycja wyceniana jest indywidualnie, w zależności od produktu, grupy docelowej i celów jakie chce osiągnąć Reklamodawca. system3.pl przeprowadził już pierwsze kampanie w sieci dedykowanej m. in. dla IKEA (za pośrednictwem domu mediowego ACR).
Poza marketingiem partnerskim i promocją w sieci dedykowanej, spółka prowadzi kampanie Paid Search i SEO rozliczane w modelu CPA, współpracując z wybranymi partnerami specjalizującymi się w tym zakresie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.