W styczniu 2008 roku na platformie TiVi.pl ruszył BBWYŚCIG, nowy projekt spółki A2 Multimedia należącej do ATM Grupy i Agory, zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Nagrodą w zabawie jest uczestnictwo w piątej edycji popularnego reality show „Big Brother”. Obecnie TiVi.pl oferuje 6 kanałów tematycznych zasilanych na bieżąco nowymi treściami audiowizualnymi.
Platforma TiVi.pl wystartowała we wrześniu 2007 roku, a cieszący się dużą popularnością wśród internautów serwis poprzedniej edycji BB był jej pierwszym projektem.
Zabawa społecznościowa BBWYŚCIG rozgrywa się równolegle do castingu rozpoczętego przez Endemol Polska. Użytkownicy platformy TiVi.pl przez 9 tygodni będą wykonywać zadania wyznaczone przez Wielkiego Brata. Wszystkie będą oceniane przez Wyścigowe Jury (Jola Rutowicz, Outlaw, Emigrobot, Koń Joli) i członków społeczności TiVi. Ośmiu zwycięzców poszczególnych zadań, a także jeden z najpopularniejszych użytkowników serwisu znajdą się w wielkim finale, który rozegra się podczas piątej edycji „Big Brothera”. Przynajmniej jeden z nich zostanie wybrany na mieszkańca domu Wielkiego Brata i tym samym uczestnika programu BB5.
„Serwis BB4 był jednym z pierwszych projektów w polskiej sieci działających na tak bliskim styku telewizji i internetu. Teraz idziemy o krok dalej – włączając użytkowników do rywalizacji o uczestnictwo w programie telewizyjnym wprowadzamy zupełnie nową wizję interakcji oraz utożsamienia się widza i internauty z programem” – mówi Marcin Męczkowski, project manager ATM Grupy.
„Specjalnie na potrzeby BBWYŚCIGu rozbudowaliśmy funkcjonalność platformy TiVi.pl o nowe narzędzia społecznościowe, blogowe i konkursowe. BBWYŚCIG pełni funkcję interaktywnego castingu, w którym ważny jest też głos użytkowników. Istotą zabawy jest pokazanie swojej osobowości, najpopularniejsi i najbardziej aktywni użytkownicy mają szansę uczestnictwa w programie BB5” – mówi Maciej Wicha, dyrektor wydawniczy pionu internet Agory.
We wrześniu 2007 roku w studiu ATM Grupy na wrocławskich Bielanach rozpoczęła się czwarta edycja programu „Big Brother”. Reality show – produkowane przez ATM Grupę i Endemol Polska – powstało przy użyciu najnowocześniejszych technik, a serwis bb4.tivt.pl – oparty na ideach społecznościowych oraz cross mediowych – cieszył się dużą popularnością wśród internautów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.