Nowy projekt na TiVi.pl

W styczniu 2008 roku na platformie TiVi.pl ruszył BBWYŚCIG, nowy projekt spółki A2 Multimedia należącej do ATM Grupy i Agory, zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Nagrodą w zabawie jest uczestnictwo w piątej edycji popularnego reality show „Big Brother”. Obecnie TiVi.pl oferuje 6 kanałów tematycznych zasilanych na bieżąco nowymi treściami audiowizualnymi.
Platforma TiVi.pl wystartowała we wrześniu 2007 roku, a cieszący się dużą popularnością wśród internautów serwis poprzedniej edycji BB był jej pierwszym projektem.

Zabawa społecznościowa BBWYŚCIG rozgrywa się równolegle do castingu rozpoczętego przez Endemol Polska. Użytkownicy platformy TiVi.pl przez 9 tygodni będą wykonywać zadania wyznaczone przez Wielkiego Brata. Wszystkie będą oceniane przez Wyścigowe Jury (Jola Rutowicz, Outlaw, Emigrobot, Koń Joli) i członków społeczności TiVi. Ośmiu zwycięzców poszczególnych zadań, a także jeden z najpopularniejszych użytkowników serwisu znajdą się w wielkim finale, który rozegra się podczas piątej edycji „Big Brothera”. Przynajmniej jeden z nich zostanie wybrany na mieszkańca domu Wielkiego Brata i tym samym uczestnika programu BB5.

„Serwis BB4 był jednym z pierwszych projektów w polskiej sieci działających na tak bliskim styku telewizji i internetu. Teraz idziemy o krok dalej – włączając użytkowników do rywalizacji o uczestnictwo w programie telewizyjnym wprowadzamy zupełnie nową wizję interakcji oraz utożsamienia się widza i internauty z programem” – mówi Marcin Męczkowski, project manager ATM Grupy.

„Specjalnie na potrzeby BBWYŚCIGu rozbudowaliśmy funkcjonalność platformy TiVi.pl o nowe narzędzia społecznościowe, blogowe i konkursowe. BBWYŚCIG pełni funkcję interaktywnego castingu, w którym ważny jest też głos użytkowników. Istotą zabawy jest pokazanie swojej osobowości, najpopularniejsi i najbardziej aktywni użytkownicy mają szansę uczestnictwa w programie BB5” –  mówi Maciej Wicha, dyrektor wydawniczy pionu internet Agory.

We wrześniu 2007 roku w studiu ATM Grupy na wrocławskich Bielanach rozpoczęła się czwarta edycja programu „Big Brother”. Reality show – produkowane przez ATM Grupę i Endemol Polska – powstało przy użyciu najnowocześniejszych technik, a serwis bb4.tivt.pl – oparty na ideach społecznościowych oraz cross mediowych – cieszył się dużą popularnością wśród internautów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top