Supermedia Interactive zakończyła pracę nad nowym serwisem internetowym Kuratorium Oświaty w Poznianiu. Projekt miał na celu odświeżenie wizerunku strony i poprawienie jej funkcjonalności.
Opracowany został projekt graficzny strony uwzględniający nową identyfikację wizualną Kuratorium. Kolorystyka serwisu została podporządkowana nowemu logo. Na stronie głównej wyeksponowane zostały treści przeznaczone dla różnych grup odbiorców serwisu: uczniów i rodziców, nauczycieli, dyrektorów oraz organów prowadzących. Dzięki temu usprawnione zostało wyszukiwanie treści na stronie.
Wprowadzone zostały nowe funkcje, takie jak szybki dostęp do aktualności poprzez zakładki, linki graficzne w niektórych działach, galerie zdjęć czy boksy z przydatnymi linkami, których ustawieniem użytkownicy mogą zarządzać, zmieniając pozycję boksów w serwisie.
Serwis został wdrożony w oparciu o uaktualnioną wersję systemu zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co pozwoliło na ułatwienie pracy redaktora serwisu.
Nowy serwis to drugi projekt zrealizowany dla Kuratorium Oświaty w Poznaniu przez firmę Supermedia Interactive, która opracowała i wdrożyła również poprzedni serwis Kuratorium. Serwis dostępny jest pod adresem: www.ko.poznan.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.