Po dwóch latach obecności na polskim rynku reklamy internetowej warszawska agencja Pro-Creation Sp. z o.o. zmienia swój wizerunek.
„Zmieniamy swój dotychczasowy image, aby ułatwić potencjalnym klientom zrozumienie najistotniejszych wartości związanych z agencją Pro-Creation. Nowa tożsamość wizualna ma pomóc nam uwypuklić atuty firmy, takie jak ponadprzeciętna jakość kreacji oraz to, iż ciągle inwestujemy w rozwój nowych technologii i narzędzi marketingowych. Agencja Pro-Creation przestała już być firmą wykonującą jednie serwisy internetowe i nośniki reklamowe. W tym roku zaczniemy wprowadzać na rynek nasze autorskie rozwiązania takie jak system ProBanner czy Real-Time Ad Generator, dlatego zależy nam, aby nowy wizerunek ułatwił firmie właściwie uplasować się na rynku.” stwierdził Bartosz Michałowski – Prezes Zarządu
W oparciu o nowy system komunikacji wizualnej powstała witryna korporacyjna Pro-Creation (http://www.pro-creation.pl).
„Poprzez nową witrynę firmową chcemy zaprezentować możliwości nowatorskich produktów Pro-Creation oraz pochwalić się naszym sporym doświadczeniem w obsłudze dużych klientów.”- dodal Damian Szalewicz – Wiceprezes Zarządu
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.