Gratka.pl zmieniła wygląd swoich stron. Zmiany dotyczą nagłówka, grafiki, nawigacji oraz miejsc reklamowych. Według Artura Cichonia, Wiceprezesa Zarządu spółki zarządzającej serwisem, główną przyczyną zmian była potrzeba ułatwienia użytkownikom poruszania się po serwisie oraz 'odchudzenie’ stron tak, by efektywniej się ładowały.
Podstawowa zmiana polega na usunięciu menu pionowego, które było stale obecne z lewej strony serwisu. W zamian rozszerzono funkcjonalność menu poziomego. Część poradnikowa został skupiona w jednym miejscu. Butony reklamowe przeniesiono do kolumny reklamowej z prawej strony, zredukowano ilość miejsc reklamowych na banery i billboardy.
’’Serwis gratka.pl od początku działalności koncentrował się na ogłoszeniach i części poradnikowej. Po prawie pięciu latach istnienia osiągnęliśmy ponad pół miliona ogłoszeń i około milion unikalnych użytkowników miesięcznie. Taka skala działalności wymaga nowych rozwiązań w strukturze i prezentacji serwisu. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom, nasz serwis będzie jeszcze bardziej przyjazny Internautom i czynności związane ze znalezieniem lub zmieszczeniem ogłoszeń będą prostsze i szybsze ’ – podkreśla Artur Cichoń.
Na www.gratka.pl dostępna jest baza ogłoszeń, ponad 550 tysięcy.
W listopadzie serwis został odwiedzony przez 990 tysięcy unikalnych użytkowników i jest liderem w grupie serwisów ogłoszeniowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.