Dzięki hurtowniom opakowań na świecie panuje większy porządek. Niezależnie od tego, czy chodzi o paczkę cukierków, kosz na brudną bieliznę czy też butelkę, w której znajduje się smaczny napój – rzecz, do której wkładamy te wszystkie dobra ma znaczenie!
Czym jest opakowanie produktu?
Każda hurtownia opakowań podkreśli, iż jest to naprawdę praktyczne narzędzie, ale także coś więcej. Jak każdy dobry projekt, opakowanie produktu powinno opowiadać pewną historię. To także zmysłowe doświadczenie, dosłownie angażujące nas poprzez:
- wzrok
- dotyk
- dźwięk
- ewentualnie zapach i smak, w zależności od produktu / opakowania
Wszystkie te umieszczone na opakowaniu informacje pomagają nam zrozumieć, do czego służy dany produkt, jak go używać, kto powinien go używać i, co najważniejsze, czy powinniśmy kupić produkt, czy nie.
Projekt opakowania – co zrobić, by spełniał oczekiwania?
Zanim zaczniesz projektować opakowanie produktu, musisz odpowiedzieć na trzy pytania:
- Co to za produkt?
- Kto kupuje produkt?
- Jak ludzie kupują ten produkt?
„Co to za produkt” to nie jest podchwytliwe pytanie – musisz wiedzieć, co sprzedajesz, jak duża jest ta rzecz i z jakich materiałów jest wykonana. Tylko wtedy hurtowania opakowań jest w stanie dopasować opakowanie do potrzeb danego produktu. Właśnie tak odpowiedzi na te pytania pomogą Ci ustalić, czy są jakieś logistyczne zasady dotyczące pakowania tych określony produktów. Na przykład, delikatny produkt będzie wymagał bezpieczniejszego opakowania. Z drugiej strony, coś dużego lub o dziwnych wymiarach może wymagać niestandardowego rozwiązania do pakowania zamiast gotowego pudełka zapewnianego przez większość hurtowni opakowań.
Drugie pytanie dotyczące tego kto kupuje produkt również nie jest bez znaczenia. Wręcz przeciwnie! Naprawdę musisz się zastanowić nad tym czy produkt powinien być używany przez mężczyzn, kobiety czy przedstawicieli obu płci. Hurtownia opakowań musi też uwzględnić czy jest to dla dzieci czy dorosłych, a może nawet uwzględnić czy znajdujący się we wnętrzu produkt jest skierowany do osób świadomych ochrony środowiska. Wtedy firmy takie jak lideropakowania.pl będą w stanie kompleksowo odpowiedzieć na te potrzeby.
Najważniejsza wskazówka dotycząca wyboru opakowania dla produktu
Opakowanie produktu musi spodobać się jego idealnemu konsumentowi! Dlatego właśnie tak ważne jest, aby wiedzieć, kim jest ten konsument, jeszcze zanim się rozpocznie proces projektowania, bez względu na to czy zadanie zostanie zlecone hurtowni opakowań czy Ty będziesz musiał się tym zająć.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.