Ogarnąć Kosmos: druga część darmowego e-booka o marketingu

Opublikowano: 1 kwietnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Niespełna rok po wydaniu części pierwszej, ukazała się druga część e-publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”, której autorem jest Marcin Gieracz, CEO i główny strateg w agencji Rubikom. Książkę przeczytać można u nas za darmo!

Polskim firmom nadal brakuje myślenia strategicznego. Wynika to w dużej mierze z tego, że menadżerowie boją się zmian i zwyczajnie brakuje im czasu na strategię. Tymczasem ważne decyzje podejmowane są każdego dnia – przekonuje Marcin Gieracz.

C6

Refleksje oraz konkretne wskazówki, bazujące na niemal 20-letnim doświadczeniu zawodowym autor umieścił w drugiej części e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Publikacja jest zbiorem artykułów o marketingu i strategii, które powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm.

Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach – zachęca autor.

Dodajmy, że agencja agencja strategiczna Rubikom Strategy Consultants obchodzi w tym roku swoje 10-lecie funkcjonowania.

Zainteresowanych lekturą zapraszamy do pobrania publikacji. Znaleźć ją można pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiOgarnąć Kosmos: druga część darmowego e-booka o marketingu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.