Na dzisiejszej konferencji prasowej Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiła wdrażanie nowego systemu reklamy mobilnej – Mobile Advertising Platform (MAP). Ma on umożliwić marketingowcom skuteczne dotarcie do grupy odbiorców, wyselekcjonowanych z niespotykaną dotąd dokładnością. Czy MAP ma szansę zrealizować te obietnice?
Media generują niesłychanie dużo „pretekstów” do budowania wiedzy o użytkownikach, nie potrzebujemy wiedzy o adresie, ale o tym jakie są zainteresowania, style konsumpcji, sposób spędzania wolnego czasu itd. Media prowadząc swoja standardową działalność „prowokują” interakcje, użytkownicy podejmują reakcje, przekazując w ten sposób wiedzę o sobie – przekonują twórcy MAP.
MAP pozwala na uzyskanie rozbudowanej wiedzy o konkretnym konsumencie. Gromadzi dane na jego temat na podstawie podejmowanych przez niego działań np. odpowiedzi na ofertę wzięcia udziału w konkursie SMS-owym. A jako platforma mobile advertisingowa, umożliwia wyłanianie grupy docelowej najlepiej, zgodnie z przyjętymi przez siebie analizami i hipotezami, dopasowanej do potrzeb konkretnej kampanii reklamowej. Marketingowcy będą mogli wykorzystywać na jej podstawie takie działania jak profilowanie i targetowanie baz danych, knowledge retrieval system, panele komunikacyjne oraz narzędzia do wysyłek kampanii typu push SMS/MMS/WAP.
Wszelkie działania wykonywane w ramach MAP odbywają się z poszanowaniem zasad prawa. Wszystko po to, by zapewnić maksymalną skuteczność narzędzia.
Jedną z najistotniejszych kwestii w tej formie reklamy jest zgoda samego użytkownika. Jej brak może przyczynić się nie tylko do przykrość prawnych, ale również do odrzucenia przekazu przez konsumenta. Dlatego było to dla nas bardzo ważna sprawa od początku naszej pracy – powiedział Sławomir Koźmiński, wice prezes Grupy One-2-One, pomysłodawca i autor strategii MAP.
Odbiorcami wiedzy wypracowanej dzięki MAP mogą być domy mediowe, agencje reklamowe, media, klienci bezpośredni. Na chwilę obecną głównym partnerem Grupy One-2-One jest Telewizja Polska, z którą przeprowadziła pilotażową akcję dla marki Oriflame.
TVP codziennie prowadzi kilkanaście aktywności, w których widzowie uczestniczą wykorzystując swój telefon komórkowy. Dzięki temu co miesiąc możemy poszerzać naszą unikatową bazę o kilkadziesiąt tysięcy rekordów. Platforma przygotowana przez One-2-One pozwoli wykorzystać te dane i dotrzeć do widza, który z dużym prawdopodobieństwem będzie zainteresowany przekazem. Dla nas wdrożenie MAP-u jest istotne także w kontekście optymalizacji dotychczas prowadzonych aktywności wykorzystujących SMS marketing – powiedział Artur Rutkowski, Manager Zespołu ds. Projektów Multimedialnych Biura Reklamy TVP S.A.
Jak zapowiedział Sławomir Komiński, w niedalekiej przyszłości projekt zostanie zaoferowany innym partnerom medialnym współpracującym z Grupą One-2-One, oraz nowym klientom.
Projekt w grudniu 2008 roku otrzymał dofinansowanie z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, realizującego założenia odnowionej w 2005 Strategii Lizbońskiej. Spółka otrzyma w 2009 roku prawie milion złotych wsparcia na prace nad unikatową koncepcją platformy reklamy mobilnej. Umowa podpisana została z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.