Opakowanie jest Twoją wizytówką. A ściślej – najczęściej Twojej firmy. To właśnie z opakowaniem klient zetknie się w pierwszej kolejności i już od momentu jego otrzymania zacznie wyrabiać sobie świadomie lub też podświadomie pewną opinię o nas jako usługodawcy. Opinia ta może być różna zależnie od tego, w jaki sposób dostarczymy mu zapakowany przedmiot, czy pudełko będzie w dobrym stanie, a jego zawartość nieuszkodzona, czy będzie czyste, a w końcu – czy będzie również oryginalne. Od tych wszystkich czynników zależy efekt pierwszego wrażenia.
Opakowanie – przede wszystkim bezpieczeństwo
Bez wątpienia pierwszą i najważniejszą cechą opakowania powinna być wytrzymałość. To dzięki niej pakując do niego przedmiot do wysyłki będziemy spali znacznie spokojniej i nie martwili się o stan, w jakim zamówiony przedmiot dotrze do klienta docelowego. Aby przedmiot został odpowiednio zabezpieczony należy zadbać o to, by przede wszystkim pudełko było rozmiarem dopasowane do jego wymiarów, a także o wypełnienie pozostałych przestrzeni w sprytny sposób tworzywami lun materiałami do tego celu przeznaczonymi. Tylko takim sposobem będziemy mogli mieć pewność, że zabezpieczenie spełni swoją rolę. Musimy być przygotowani chociażby na to, że firma kurierska w trakcie transportu naszych przedmiotów nie będzie się z nimi dobrze obchodziła.
Opakowania dla gastronomii – prostota wykonania i zabezpieczenie jedzenia
Opakowania dla gastronomii powinny być przede wszystkim dostosowane do rodzaju przechowywanego lub przewożonego w nich jedzenia. Muszą być wykonane w taki sposób, aby posiłek w czasie transportu nie doznał żadnych uszkodzeń i dojechał w odpowiednim stanie wizualnym. Dodatkowo w przypadku takiego typu pudełek należy również zadbać o kwestie zabezpieczenia termicznego przed warunkami panującymi na zewnątrz. Często z tego powodu stosowane są opakowania ze styropianu, który jest bezpiecznym rozwiązaniem gwarantującym zarówno odpowiednie zabezpieczenie żywności wraz z bezpieczeństwem termicznym. Niektóre opakowania powlekane są w podobnym celu również folią aluminiową.
Dobre opakowanie – zamów w hurtowni
Jeżeli prowadzimy biznes związany z wysyłką lub też własny lokal gastronomiczny, potrzebować będziemy olbrzymich ilości opakowań każdego miesiąca. Hurtownia prowadząca sprzedaż opakowań jak lideropakowania.pl pozwala na spore oszczędności w przypadku, gdy regularnie potrzebujemy ich dużej ilości. Warto w takiej sytuacji negocjować ceny i podpisywać stałe umowy na dostawę opakowań dla naszej działalności. To pozwoli na duże korzyści względem sprzedawców detalicznych.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.