Open Finance – doradztwo finansowe online

Opublikowano: 9 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Warszawska firma technologiczna eo Networks zbudowała vortal internetowy dla nowego gracza na polskim rynku doradztwa finansowegoOpen Finance. Do budowy serwisu dla Open Finance, firmy zajmującej się doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, eo Networks wykorzystało flagowy produkt firmy – CMS CAVA. Oprogramowanie działa w oparciu o rozwiązanie typu CMS (Content Management System) – system zarządzania treścią, pozwalający na dynamiczną budowę, administracje i rozwój vortalu.

Prace nad stworzeniem serwisu podzielono na kilka etapów. Oprogramowanie warszawskiej firmy nie będzie tylko służyć do aktualizacji stron internetowych, lecz także wspierać procesy sprzedaży i obsługi klienta.

“Praca z eo Networks przy budowie vortalu www.open.pl przebiegała bezproblemowo. Kolejne części serwisu były oddawane na czas, a zaproponowane przez eo rozwiązania spełniały nasze oczekiwania zarówno pod względem technologicznym jak i finansowym” – powiedział Dominik Fajbusiewicz z Open Finance.

“Kierując się zasadą, że nie dokonuje się zmian w drużynie, która wygrywa, podjęliśmy decyzję, że budowę kolejnych systemów back office zlecimy ponownie firmie eo Networks” – dodał Rafał Zinczuk, odpowiedzialny za projekty IT w Open Finance. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. “Zostaliśmy wybrani do budowy serwisu Open Finance, gdyż posiadamy doświadczenie w tego typu projektach. W zeszłym roku jedno z największych naszych wdrożeń miało miejsce u innej znanej na polskim rynku firmy doradczej” – powiedział Stefan Batory, prezes eo Networks

http://www.open.pl

Sylwester KozakOpen Finance – doradztwo finansowe online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.